5ο παρτ

47 7 4
                                    

-Λοιπόν για να ξέρετε θα αλλάξω τον τρόπο που κάμω τους διαλόγους .

-στη φοτο τα ρούχα που έβαλε ή Αγαπη.

Ο Μανος είναι το καλύτερο αγόρι που θα ήθελε ένα κοριτσι. Έχει τα παντα! Χιούμορ , είναι γλυκος , δεν με ξεναει ποτέ , πάντα ερχετε το πρωι να με πάρει από το σχολείο ..... ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΟΣ!!!

*2 χρόνια μετά **

Σήμερα είναι μια πολύ σημαντική μέρα! Είναι ή επετιος για τα 2 χρόνια που είμαστε μαζι!!! Δεν το πιστεύω ότι πέρασαν 2 χρονια!!!
Σηκωθηκα πιο νωρίς σήμερα . Πλυθηκα και πήγα να ντυθω . Εβαλα ένα μαύρο crop top , ενα πουκαμισο για να δεσω γύρω απο την μέση ,ενα σορτσάκι και τα μαύρα vans μου!Πήγα στο δωμάτιο μου και βαφτικά. Πρώτα κονσιλερ , ελαφρο smoky eye , λιπ γκλος και ρουζ ! Έπειτα κατεβηκα κάτω και πηρα το κινητό μου , τα κλειδια μου.
"Μπαμπα εγώ θα βγω με τον Μανο!!!" Ειπα φωνάζοντας για να με ακούσει . "Ένταξη κορίτσι μου καλά να περάσετε!!"
Και βγηκα έξω από την πόρτα. Μαντεψτε! Ο Μανος με περίμενε! Οπός κάθε μέρα!!

"Καλημερα μωρο μου!!!Χαρούμενη επετιο!" ειπα ενώ ετρεξα να τον αγκαλιασω!

"Χαρούμενη επετιο αγάπη μου!!! " ειπε και με φίλησε.

"Σαγαπω παρά πολύ και .... αυτα τα 2 χρόνια ήταν τα καλύτερα της ζωης μου!!! " ειπα και εξακολουθουσα να τον αγκαλιαζω!
"Και εμένα Αγάπη αλλά....ηπαρχει κάτι που πρέπει να σου πω" Τότε βγηκα από την αγκαλιά του
"Τι έγινε??" ειπα προβληματισμένη!
" Να ....θυμασε που σου ελεγα ότι θέλω να σπουδασω φωτογραφία και βίντεο??"είπε

"Ναι θυμαμε ! Μην μου πεις!!!" ειπα χαρούμενη!

" ναι πέρασα στη σχολη! " είπε κάπως προβλήματισμενος."

"Και γιατί είσαι έτσι ? Αυτό είναι υπέροχο ! Και αφου θα τελείωσεις την σχολή θα μπορέσω να πραγματοποιησω το όνειρο μου , να κανω βιντεακια στο youtube!!!" ειπα με παρά πολύ ενθουσιασμό!

"Αγάπη ή σχολή είναι στη Αγγλία!"
Και τότε παγωσα!

" Τ-τι?? Α-αλ-αληθια λ-λες??"
Ειπα και είχα ιδη είχα αρχίσει να κλαιω!!

"Μην κλαις ρε μωρό μου! Όλα καλα θα πάνε! Ηρεμισε!" ειπε και με έβαλε στην αγκαλιά του χαϊδευοντας τα μαλλια μου.

Τότε μου ήρθε μια τέλεια ιδέα!!!

"Ξέρω τι θα κάνουμε!" ειπα

"Τι??"

"Θα ερθω μαζι σου στην Αγγλία!!!"

"Πλακα μου κανείς???Θα το κανείς αυτο για εμένα??? Είσαι  καλυτερη ρε Αγαπη!!! Δεν μπορώ να σκευτω καλύτερη κοπέλα από εσενα!!" ειπα και με φίλησε!

Ειλικρινά δεν ήθελα να τον χασω! Ο Μανος για μένα είναι τα πάντα! Είναι ολη μου ή ζωη!!! Αν τον εχανα....δεν θέλω να σκευτομαι τι θα μπορούσε να συμβεί!

"Ποτέ φευγουμε??" ειπα ενθουσιασμενη!

"Αυριο στις 10 το πρωι! Να είσαι ετιμη θα ερθω να σε παρω!"

"Ένταξη κύριε φοτογραφε-καμεραμαν" ειπα και γελασαμε!

Μετά πηγαμε να γιορτάζουμε την επετιο μας!
Πηγαμε για ψωνια στην Θεσσαλονίκη και για καφέ στα starbucks.

Γειααααα σας!!! Ξέρω μικρό αλλά έγινε μια ανατροπή!!! Τι θα γίνει στην Αγγλία?? Πείτε μου στα comment τι νομίζετε ότι θα γίνει (απαντάω σε όλους)
Dont forget to vote !!!
Τα λεμε.....μπαιι

Μην σταματας να προσπαθεις...Where stories live. Discover now