Bir kadının dudaklarını değil gözlerinin içini guldurmektir marifet . Dudaklari soytarıda güldürür . Ama gözleri sadece sevdiği insan ..
Baekhyun taeyeon u hep guldurdugunde gözlerinin ici gülüyordu .
Bunu anlaması zor değildi .
***
Baekhyun Taeyeon a geçmiş doğum günü için elbise almıştı . Sıra Taeyeon daydi .
"Baekhyun ! "
Koridorlarda şizofren gibi Baekhyun diye bağırarak geziyordum. Insanların hepsinin bana bakması umrumda bile değildi.
"BAEKHYUN ! " Baekhyun u yürüyen merdivenin başında gördüğümde koşarak yanına gittim.
Koluna girerek onu cekistirmeye başladım. "Süpriz bir yere gideceğiz. "
"Taeyeon yine mi ? "
"Ne var ? Konser hazirlatip şarkının bütün enstrümanlarını birleştirip şarkımı Şarkı yapan sen degildin sanki ... "
"Peki ... Tamam nereye gidiyoruz "
"Aptal. Süpriz. "
***
"Şimdi yere yat "
"Çimenlere mi ? "
"Bak hava güneşli . Hadi "
Çimenlere uzandım . O da buna anlam verememiş bir şekilde yanıma uzandı
"Bana hayallerini söyle "
"Bunun için mi geldik buraya ? "
"Ben sana bunca yıl içimde tuttuğum herşeyi söyleyeceğim . Hadi ilk önce sen başla "
"Hayalim mi ? Söylemiştim "
"Ondan başka ? "
"Sanırım mutlu olabileceğim bir insanla beraber olmak isterdim . "
"Bu herkesin hayali "
"O zaman ... Dünyadaki bütün insanların senin gibi bir arkafasa sahip olmalarını isterdim Taeyeon . "
"Benim şu ana kadar yaptıklarım senin benim için yaptıklarının yanında hiçbir şey değil ki . "
"Yanimdasin ve bana her zaman arkadaş oluyorsun . Bu yeter "
Aslında hayallerin , mutluluğun, sağlığın bütün herşeyin yolu tek bir uçak . Binip herşeye ulaşabileceğimiz tek şey .
"Hadi kalk" Baekhyun yavaşça kalkmam için elini uzattı .
***
"Doktor Kim un gitmesinden sonra gerçekten çok üzgün olduğunu biliyorum . Eskisi gibi gulmuyorsun Taeyeon."
"Ben..Biliyorum sadece.. Yani bu kadar yıl bana destek olan birinin desteğini çekmesi çok garip hissettiriyor . Yani sadece bu ."
Tabii. Hep o oldu zaten . Hep oydu zaten ya .
"İnandırıcı gelmiyor"
"Yoo bu yani "
"Taeyeon seni azcık bile tanıyorsam su an doğruyu söylemediğini anlayabilirim . hadi anlat "
"Aslında ondan önce.... Bir şey sorabilir miyim ? "
"Tabiki"
"Sen ilk geldiğinde .. Hemşire (Bayan) Jung Neden bir erkekle izliyor dendiğinde başka çaremiz yok demişti. Senin bu konu hakkında bir bilgin var mı ? Neye başka çareleri yoktu ? Neden ? Anlamıyorum. Yani bakilinca sadece biz böyleyiz . Neden ?"
"Gerçekten bilmiyorum . Ama zaten bu çok anlamsız neden mecbur olsunlar ki ? Öylesine söylemiştir o "
"Sanmam"
"Hemşire Jung a soralım o zaman ?"
"Olabilir ..."
Teog iyi geçti kimse beni takmadigi için sagolun tşk.
Neyse trip atamicam simdi .
Olaylar olaylar . Dan dan dan dann
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DREAMS | BAEKYEON
Fanfiction{pinkyxsone} BAEKYEON "Hayallerinizi küçümseyen insanlardan uzak durun , küçük insanlar bunu hep yapar. Ama büyük insanlar , Hayallerinize daha fazla inanmanızınlar sağlar ... Teşekkür ederim Baekhyun" "Hasta olalım veya olmayalım Hayatın...