Παλι τσακωμοι,φωνες.Μαλακιες.
"φευγω." λεω οσο πιο γρηγορα μπορω.Ψαχνω τα κλειδια του αυτοκινητου,και τα τσιγαρα.Πουθενα.Οταν τα χρειαζομαι δεν τα βρισκω.Με κοιταει μα οχι δεν πρεπει να κοιταξω.
"που θα πας?Μενουμε μαζι.Το ξεχασες?" λεει φωναζοντας.
"προσπαθω να το ξεχασω!" φωναζω και γω.Προσπαθω να καταλαβω γιατι το ξεστομισα αυτο.Το αλκοολ που ηπια προηγουμενως θα φταιει,και δεν εχω και αλλο.
"α ναι?Ωραια σηκω φυγε" τα λογια της φαινονται σοβαρα.Πως το ειπε αυτο?Σε δευτερολεπτα φευγει η σκεψη του "γιατι το ειπε αυτο" που ειχα στο μυαλο μου.Βρισκω τα κλειδια και τα τσιγαρα μου.Παιρνω μια ζακετα.
"ΘΑ ΠΕΡΑΣΩ ΑΥΡΙΟ ΝΑ ΠΑΡΩ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ" φωναζω και κλεινω την πορτα δυνατα.Μα που σκατα να παω.Καπου θα βρω.Δεν μου χρειαζεται αυτοκινητο τωρα.Παω στο περιπτερο.Παιρνω αλλο ενα πακετο τσιγαρα και δυο μπυρες.Το φεγγαρι εχει κανει την εμφανιση του.Ουτε ενα τηλεφωνο.Περναει μιση ωρα.Μια ωρα.Μα πουθενα εκεινη.Καθομαι σε ενα παγκακι και πινω την πρωτη μπυρα.Βγαζω το πακετο,το ανοιγω και βαζω το ενα τσιγαρο στα χειλη μου.Το αναβω και κανω την πρωτη τζουρα.Κοιταω στο βαθος και βλεπω να με πλησιαζει μια σκια.Ναι...εκεινη.
"Τι κανεις εδω?" με ρωταει και καθεται διπλα μου.
"κοιταω το φεγγαρι και τα αστερια" αποκρινομαι και κλωτσαω με τα ποδια μου κατι γυαλια.
"ειναι κατι που δεν εχεις ξαναδει?" ξαναρωτα και με κοιταει αυτην την φορα.
"οχι μικρη.Καθε μερα ο ουρανος ειναι καπως διαφορετικος." της απαντω και συνεχιζω να καπνιζω και να κοιταω τον ουρανο.
"ναι αλλα αυτο σε καταστρεφει." αποκρινεται και πλησιαζει το χερι της να ανοιξει την μπυρα.
"δεν θα σ αφησω να πιεις τωρα." αποκρινομαι και κανω πως ξεχναω οτι μου ειπε πως το τσιγαρο με καταστρεφει.
"ΣΕ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΙ" μου ξανα λεει φωναζωντας αυτην την φορα και στρεφονται προς το μερος μας οσοι βρισκονταν εκει.
"Δεν ειμαστε μονοι μας.Μην φωναζεις.Το τσιγαρο με καταστρεφει αρνητικα.Τα παντα μας καταστρεφουν.Ειτε θετικα ειτε αρνητικα.Και εσυ με καταστρεφεις.Μα θετικα" λεω και σηκωνομαι απο το παγκακι.Πεταω το τσιγαρο κατω και το σβηνω.Κατεβαζει το κεφαλι της.
"δεν καπνιζω συνεχεια." συνεχιζω.
"σε καιει.Καιει το μεσα σου" λεει.Γυρναω και καθομαι στο παγκακι διπλα της.Τα χερια μου περνουν στο κεφαλι της.
"και εσυ με καις." αποκρινομαι και τα χειλη μου ενωνονται με τα δικα της.