Ako sa to všetko začalo

15 2 5
                                    

Twyla sedela na posteli a držala knihu v rukách. Práve čítala legendu na strane 99, čiže posledná strana. Legenda znela takto:

V ďalekej Sibíri vládli 3 živly: Oheň - Hollea, Zem - Johenna a voda - Twyla. Tieto živly si Sibír nesmierne vážil a uctieval každé 3 roky, keďže živly boli tri. Jedného dňa sa však nad Sibírou zvrhla temná búrka s tmavými mračnami. Mračná pokrývali celú Sibír. Všetci ľudia očakávali, že živly ich zachránia, ale čakali márne, pretože živly sa pohádali a spôsobili búrku, ktorú vedia zastaviť len oni. Hádali sa Hollea, Johenna, ale iba Twyla bola jediný živel, ktorí sa nehádal, ale po rokoch sa stratil a s ním aj ostatné 2 živly. V roku 1999, posledný rok pred novím tisícročím, sa deň po Slvestry búrka znova ozvala a tentokrát ešte mocnejšie. Temné mračná pokrývali oblohu a...

Twyla sa v čítaní náhle zastavila a zamyslela sa nad 3. vodným živlom. Moje meno je meno vodného živlu? Twyla sa zamyslene pozrela na zamatovú purpurovú prikrývku. Keď jej oči prebehli po izbe, všimla si, že je najvyšší čas sa osprchovať. Twyla si splietla svoje tmavohnedé vlasy do copu a vliezla do vane. Kvapky vody jej stekali po tvári ako slzy. Po chvíľke sa Twyla zohla a na ruky si dala ružový šampón, ktorý voňal ako škorica. Potrela si ním celé telo a cítila sa ako v bavlnke. Keď zo seba zmyla šampón, zastavila vodu a vyšla z vane von, postavila sa na chlpatý koberec a zakryla sa hebkým bledomodrým uteráčikom. Keď vošla do izby, obliekla si na seba pyžamo a zvalila sa na kreslo. V dome bolo ticho, pretože rodičia išli na koncert a Twyla ostala doma sama ako prst. Po chvíli zišla dole na prízemie, otvorila chladničku a vybrala z nej kakaovú zmrzlinu. Už dlho snívala o tom, že si ju dá, ale nenašla si čas. Teraz, keď bola doma len ona, si ju mohla v kľude vychutnať. Twyla zapla telku: V meste Holynero na ulici Tormentta 12 je obrovský požiar! Hasiči sa snažia situáciu zlepšiť, ale veľmi sa im nedarí! Informujeme vás o 20:30 na TVBlondell, sledujte nás. Čože?! Vykríkla Twyla znepokojene. Požiar na našej ulici!!! Twyla trielila k dverám, ale keď ich otvorila, nevidela nič. A už vôbec nie požiar. Asi si z nás strieľajú, odvetila naštvane Twyla. To im tam má človek volať aby netrepali somariny, alebo čo? Kričala dosť nahlas a susedia sa pozerali, kvôli čomu tak bezvýznamne kričí. Ani sama tomu nerozumela, ale radšej sa vrátila do izby a išla spať.


Tak teda awojte. Už dlho som nepísala žiadnu knižku, no a tak ma napadlo toto. Snažila som sa na tom asi 1:30, ale ešte sa to pokúsim(možno)vycibriť, pretože sa tam určite nájde pár nedostatkov. Dúfam, že sa vám táto kapitola páčila a druhú sa pokúsim urobiť čo najskôr. Možno bol tento diel taký nudní, že až a možno absolútne nebol o tom, o čom byť mal ale 1. kapitoly musia byť také. Možno, keď budete čítať ďalej, sa vám to bude páčiť. Dúfam, že si čítanie užívate na 100%, a že sa kniha páči. Napíšte, čo si myslíte, že sa bude diať s Twylou?

Vaša Lucie :)



Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Oct 27, 2015 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

TwylaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora