וחיבקנו אותם בחזרה ושאלנו אותם איך הם ידעו איפה אנחנו והוא אמר שהם שיכנעו את המנקה (של שירן) לספר להם איפה אנחנו חזרנו למלון ודיברנו אם הבנים והתפשרנו הם אמרו שהם יעשנו רק פעם אחת בכל יום וישתו פעם בשבוע הלכנו לישון הפעם השכרנו עוד חדר לבנים דניאל ישן איתי ואוראל עם מעיין
יום חמישי~
בוקר טוב קמתי וראיתי את דניאל ער בדיוק מצחצח שיניים הלכתי אליו וחיבקתי אותו שאלתי אותו מתי הוא קם והיא אמר שלפני כמה דקות צלצלתי גם שיניים והלכנו לסלון היה לי חשק ללכת לבריכה שאלתי את דניאל אם הוא רוצה והוא הסכים יצאתי מהחדר ודלת ליד הייתה הדלת של אוראל ומעיין .
מעיין פתחה לי נכנסתי ושאלתי אותם אם הם רוצים לבריכה והם הסכימו אמרתי להם שעוד חצי שעה נבוא לדפוק להם חזרתי לחדר הלכתי ולבשתי בגד ים כתום עם לבן מהמם (בתמונה) ושורט קצר עם חולצה לבנה שיש עליה עוגן ( בלי הצעיף והיא שמה כפכפים במקום ) ודניאל לבש מכנס בגד ים וגופיה שמבליטה לו את השרירים הלכנו לאוראל ומעיין ודפקנו בדלת הם פתחו וראיתי שמעיין לבשה בדג ים כחול עם לבן (בתמונה) וצעקנו ביחד ״עעעעעע אנחנו תאומות והבנים צחקו מעיין לבשה שורט קצר עם חולצה לבנה שרשום עליה באנגלית אני אוהבת אותך (תמונה) רק שזה היה עם כפכפים במקום ואנס. אוראל לבש גופיה ומכנס בגד ים ירדנו למטה הוצאנו את הבגדים ואז ראינו את הבנים שהיו בבריכה הסתכלו עלינו ודניאל ואוראל רצו כל כך להרביץ להם אבל הם התאפקו בדיוק הבנים גם הורידו את החולצות ואז כל המבטים של הבנות באו לכיוון שלהם אני ומעיין כעסנו ואז נישקנו אותם שידעו שהם לא פנויים ושנישמע אותם התקרבנו לכיוון המים הסתכלנו אחת על השנייה במבט של ״ נעשה את זה״ ואז דחפנו את הבנים למים והם היו המומים וקפצנו גם אנחנו והמשכנו להתנשק ואז נתקלתי במישהי ופתאום ראיתי את אמילי ( דודה שלי יש תמונה למעלה) והייתי המומה כי אני והיא לא כל כף בקשר בגלל שפעם האחרונה שראיתי אותה זה היה שהיא נישקה את החבר שלי לשעבר שעדיין אהבתי אותו והיא ידעה את זה . היא באה אליי וחיבקה אותי ואמרה לי שלום ״ התגעגעתי אלייך ״ היא אמרה היא הייתה עם עוד מישהי יפה והן אמרו ״ מי הבנים היפים האלה״ ואמרתי לה בקול טיפה עצבני ״ החבר שלי ושלה״ והצבעתי על מעיין והיא אמרה ״ אה ״ בקול קצת מבואס ואמרתי לה ״ ולא שחכתי את מה שעשית לי״ אמרתי וחזרתי למעיין ולבנים ונישקתי את דניאל נישקה ארוכה ואז שיחקנו במים ולאחר חצי שעה יצאנו אני ומעיין שמנו שמן שיזוף ושכבנו עד שאני לי באה אליי וביקשה סליחה הייתי עדיין עצבנית עליה אבל דיברנו והיא אמרה שהיא עשתה את זה כי היא גם הייתה מאוהבת בילד והבנתי אותה אבל עדיין כעסתי קצת (היא בגיל שלי) היא סיפרה לי שהיא עברה לגור עם ההורים שלה בתל אביב ואמרתי לה שגם אני גרה שם והתגעגעתי לדודים שלי ואמרתי לעצמי " שאני יחזור אני יבקש אותם ״ כעבור שעה ~
עלינו בחזרה לחדרים וביקשתי מהבנים שהיום יהיו ביחד בחדר כי אני רוצה לדבר עם מעיין והם הסכימו אני ומעיין כבר היינו אחרי מקלחת וסיפרתי לה הכל על אמילי ואז הייתה דפיקה בדלת וזה היה....4 תגובות ממשיכה
YOU ARE READING
Bad boy+good gril
Teen Fictionהיא עברה לבית ספר חדש מה יקרה שהיא תפגוש את הבאד בוי של הבית ספר האם היא תתאהב בו??