בתמונה(אוראל)
אפילו שלא היו תגובות אני מעלה מקווה שתאהבו.
ואז לקחתי את דניאל הצידה וצעקתי עליו״למה עשית את זה אני יכולתי לטפל בזה בעצמי״ והוא אמר״ אני לא אוהב ש׳נוגעים' בחברה שלי״ אמר בקול רם הבנתי אותו וחיבקתי אותו חיבוק חזק ואז הוא שם לה למה שלבשתי(בעמוד הקודם) ואמר אני לא מסכים לך יותר בחיים ללבוש את זה וצחקקתי טיפה היה צלצול וחזרנו לכיתות ודניאל אמר שהוא יבוא עוד מעט כי יש לו שירותים נכנסתי לכיתה ועבר עשר דקות ודניאל עדיין לא חזר ומעיין אמרה שגם אוראל ושאלו את המורה אם אנחנו יכולות לצאת לכמה דקות והמורה הסכימה(זאת המורה האהובה עלינו)
יצאנו (לא סיפרתי לכם שמכיון הכיתה שלהם יש ליד מחששה) וראינו את דניאל והחבורה שלו מתחילים לעשן וגם היה להם וודקה אני ומעיין הלכנו וצעקנו עליהם ביחד״ זה נגמר״ והמשכנו ללכת הם רצו אחרינו והלכנו לשירותים של הבנות ומעיין סיפרה לי שזו לא הפעם הראשונה שזה קרה לה היא אמרה כי אוראל רק מעשן לא שאני שמחה מזה אבל הוא מעשן ממש קצת ביום אבל לא לידי כי אני לא אוהבת אצ זה ושנה שעברה אני תפסתי אותו מעשן ומלא חפיסות היו על הרצפה והפעם הוא גם שתה אז אני כועסת עליו נורא היא אמרה ואמתי לה שיש לי רעיון ״ מחר יש לנו חופש של יום לחמישי אז אנחנו יכולות לנסוע לאילת והיא הנהנה חזרנו לכיתה אחרי שעה וחצי סיימנו ללמוד ואמרנו יש כי לא קיבלנו שיעורים הלכנו מהר לאוטו שלי כדי שהבנים לא יראו אותנו ( הם גם לא חזרו לכיתה) הלכנו למעיין ואמא פתחה הי שאלה היא היא מסכימה לה לנסוע לסוף שבוע באילת איתי ואמה היהנהנה שמחנו הלכנו לארוז לה בגדים ואמא שאלה איך אתן נוסעות ושירן אמרה״ יש לי נהג פרטי של הוא יסיע אותנו״ סיימנו לארוז למעיין ואמה הביא לה כסף היא נישקה אותה ואני חיבקתי אותה והלכנו לבית שלי נכנסנו מהר שהבנים לא יפגשו אותם וביקשתי מהמנקה שלא תיפתח לאף אחד שמענו צלצול בדלת ואלו היו הבנים ולא פתחנו ארזתי גם אני התקשרי לנהג שלי ואחרי חמש דקות הוא בא אמרנו ביי למנקה שלי לקחתי את הכלב שלי(אני תמיד לוקחת אותו איתי לכל מקום אם לא הזכרתי יצאנו מהדלת האחורית כי הבנים עדיין היו עלינו ללימוזינה ודיברנו ושחקנו עם הכלב וברוב הנסיעה גם ישנו .
כעבור 5 שעות ~
הנהג העיר אותנו ואמר שהגענו ( עוד לא אמרתי ההורים של שירן אף פעם לא בבית הם תמיד בנסיעות לארצות אחרות) קמנו מהאוטו עם הנהג הלכנו למסדרון של המלון וביקשנו שני חדרים חדר אחד לנהג שלי (הוא בן 39 והוא נשוי אז הוא לא יכול להיות איתנו בחדר חח) ועוד חדר לי למעיין ולאורי שלי( הכלב) נכנסנו לחדר והוא היה ....
YOU ARE READING
Bad boy+good gril
Novela Juvenilהיא עברה לבית ספר חדש מה יקרה שהיא תפגוש את הבאד בוי של הבית ספר האם היא תתאהב בו??