Leyla soluğu Işıl'ın yanında aldı .Işıl ın banka hesabına parayı yatıran kişi bugün Işıl aramış ve ona Asiye nine' nin evine gidip gönüllü olarak 0na bakmak istediğini ev işlerini v.s yapmak istediğini söylemesini istemiş.Fakat Işıl kabul etmemiş ve hesaba heray para yatırmalarının kendisini rahatsız ettiğini söylemiş hakkı olmayan bir para olduğu için gidip bankadan çekmediğini o parayı geri iade etmek istediğini söylemiş.Fakat karşı taraf nasıl olsa daha sonra hakkınız olacak o para demiş ve telefonu kapatmış.
Leyla Işıl'a dönerek "Sanırım telefon kayıtlarından bu kişinin kim ve nerede olduğunu bulabiliriz"dedi
Işıl "Benim şuanda yapmam gereken sanırım Asiye nineye gitmek ona bakmak olacak hem parayı almam için bu şart şuan hastane tedavi masraflar için çok gerekli "
Işıl Emniyetteki yetkili arkadaşlarına telefon kayıtlarından arayan kişiye ulaşmalarını ve yer tespiti yapmalarını rica etmiş bir kaç saat içerisinde Işıl'a dönüş yapıldı.Arayan kişi ankesörlü telefondan aradığı için maalesef yine bir neticeye ulaşılamamıştı.Işıl kara kara düşünmeye başladı olaylar bu duruma nereden nasıl geldi sil baştan tekrar gözden geçirerek ilk günlüğü aldığı satırlarını tekrar okuduğu ana geri döndü Yiğit neden birden ortadan kayboldu?Kafasını içi nedenlerle doldu taştı
Yiğit yaşıyorsa neden babaannesine haber vermedi?
Kimden kaçtı ?
Niye kaçtı
Birden kaybolmasının sebebi ne idi?
Okul hayatını ninesini bırakmasının büyük bir sebebi olmalıydı?
Yoksa öldü mü?
Her zamanki gibi kafasında bir ton sorularla uyuya kalmıştı.
Sabah olduğunda Asiye nineye gitmeye karar verdi bazı soruları tekrar tekrar sormak istiyordu.
Asiye nine Işıl'ın gelmesine sevinmiş olmalıydı ki onu görünce yüzünde güzel bir tebessüm belirdi.Belki onun içinde de Yiğit'in tekrar döneceğine ait bir umut vardı yıllar geçse de o umudunu yitirmemiş.Zaten tek istediği oğlundan geriye kalan hatırası Yiğit i ölmeden önce tekrar görmekti.
Leyla "Asiye nine"
Asiye Nine"Efendim güzel kızım"
Leyla"Bende biliyorum ki sizde yıllarca benim kafamdaki soruların aynısını düşündünüz araştırdınız bir sonuca ulaşamadınız .Ama bir insan neden bir anda her şeyi bırakıp çeker gider ki o kişi hayatının baharında 16-17 yaşındaki bir genç ise acaba kandırıldı mı ?Yoksa neden tek varlığı olan sizi bırakıp gitsin ki?
O an Leyla'nın kafasında soru işareti belirdi "Asiye nine kandırılmış olabilirmi?O yaşta kanmaya kandırılmaya çok müsait değil mi ?
Asiye Nine dudağını büzerek"Bilmem ki kızım"
Leyla"Peki o dönemde en son kimlerle sık sık görüşüyordu yeni bir arkadaşlık yada yeni takıldığı bir yer oldumu acaba?
Leyla bir yerlere varıyor gibiydi hemen çantasını eline alıp asiye ninenin o tonton ellerinden ve al yanaklarından öperek evden çıktı soluğu emniyetteki ofisinde aldı.En son Yiğit ile görüşen o tarihi şatodaki şahıs oranın görevlisi olduğunu belirtmişti günlüğünde fakat o dönemlerde orada görevli falan yokmuş.Arkadaşları Kerem ve Koray o tarafta öyle birini görmediklerini de söylemişlerdi.Leyla hemen o dönemde orada bulunan kişinin araştırılması için arkadaşlarına bilgi verdi.Yiğit'in kaybolduğu dönemde öyle biri ile görüşme yapılmış mı? Yiğit'in dosyasını tekrar titizlikle inceledi.Şato yakınlarında yaşayan ailelerle görüştü onlarda buraya hiç görevli gelmedi öyle birini görmedik diye ifade vermişlerdi .Acaba bu şahsın Yiğit ile bir bağlantısı var mıydı ?
Kafası acayip karışmıştı Leyla'nın nereden başlayacağını nereye varacağını ne yapacağını bilemez hale gelmişti Yiğit'e ulaşmak için gösterdiği çaba onu bir yere vardırmıyordu.Bunun derin üzüntüsünü yaşıyor düşünüyor düşünüyordu.Ama pes etmeyecekti Leyla kararlıydı .
Işıl ise Asiye Ninenin yanında çalışmaya başladı olaydan Asiye ninenin de haberi vardı aslında bu duruma da çok sevinmişti çünkü yalnızlıktan çok sıkılmıştı.Işıl da daha huzurlu ve mutluydu.
****************BEKLENEN AN********************************
Leyla çok güzel bir ipucu yakalamıştı Yiğit ölümü dirimi artık bunu öğrenebilecekti
DEVAMINI SONRAKİ BÖLÜMDE ÖĞRENECEĞİZ
KEYİFLE OKUMANIZ DİLEĞİYLE
NAZLI