işler biraz garip

54 6 6
                                    

Merhaba ben harvey noel gününden bir hafta önce bi noel piyangosuna katıldım amacım ne bilmiyorum noel için bişey yapmış olayım yeter fakir bi aileden geldiğim için noelde hiç bir eğlencem olmazdı haliyle her zamanki gibi noel günü annemin yaptığı nefis mi nefis kocaman kurabiyelerden yiyorduk ve televizyonda piyangodaki gerçek ödülün sahibinde bulunan sayıları açıkladılar birinci rakam beş di aa bende beş le başlıyor piyango bana çıkacak diyip dalga geçtim ve haber in sonunda boğazımda oluşan hafif bi ağrı eşliğinde yutkundum ve gerçekten mi? Diyebildim evet gerçekten bendim bu hiç bilmediğim bi histi zengin olmak insanalar ve eski ben neden bunu bu kadar istiyolar acaba diye geçirdim içimden çok değersiz geldi o para ve ertesi sabah kendime güzel bi yat bi ev ve bi araba aldım gemi sürme ehliyeti aldıktan sonra abimle güzel bi seyahate çıkmak için plan yaptık ve plan tıkır tıkır işliyordu yola çıktık ama bi sorun var gibi hissediyordum ama yoktu tüm göstergeler yerindeydi birşey diyemedim ve yaklaşık bir saat sonra yatım durdu yakıt bitti heralde diyip depo da bulunan benzin kovalarından iki adet kapıp tekrar güverteye çıktım benzin kapağını açınca benzin miktarının yeterli olduğunu gördüm sonra motordan kaynaklı heralde diye söylenirken gemi büyük bi sarsıntı ile sallanmaya başlamıştı ve...

beynim bana oyunmu oynuyor?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin