CAPITOLUL 1

182 16 9
                                    

Salut eu sunt Roxi o fata cu parul brunet ,ochii albastri o fata vesela si optimista care asteapta ceva special in viata.In acest moment sunt in al doilea an de liceu .

Am crezut mereu in chestii paranormale cum ar fi vampiri,varcolaci .....dar nu am vazut niciodata unul din ei. Am doi fratii mai mari
O sora de de 20 ani si un frate de 21 ani care sau mutat la casele lor.Parintii mei au fost :

Mama a fost o femeie mai scunda cu ochii verzi si parul pana la umeri de o culoare blond-brunet care era o fire mai stricta si avea asteptarii mari de la mine cum a avut si de la fratii mei.Mereu auzind "CA SI FRATII TAI " sau "LA FEL CA FRATII TAI" sufeream in intuneric dar nu stiam de ce mereu ma intrebam:"CE SCOP AM EU IN VIATA ASTA SI DE CE M-AM NASCUT?" Iar tata , strict cu mine ocupat cu munca.

La liceu am incercat sa fiu mereu buna la orice materie .Prietenele pe care le-am avut au fost unele care nu erau de incredere fiindca te barfeau si te faceau toate felurile doar o singura prietena adevarat a fost Miha este o fata cu parul blond ochii albastri -foarte nebunatica uneori si amuzanta si cateodata si foarte enervanta.
Cand eram mica "mi-a placut"de un baiat din clasa de la noi...cred ...sa fiu sincera asa mi-au spus colegii ,eu nu mai imi aduc aminte dar, acum sa fiu sincera il vad ca pe un ticalos ce a devenit.
Azi ma trezesc de dimineata si ma pregatesc de scoala.Ma imbrac cu o bluza alba cu decolteu,o vesta neagra din fas,niste blugi albi cu turu lasat si niste tenisi albi asortati cu ghiozdanul meu si cu caciula mea care este pusa pe varful capului .
Am plecat ca o bomba spre liceu ,dai tata ca e 7:59 si intarzii.Ca de obicei intru dupa doamna dar spre norocul meu era ora lui diriga prima ora si am intrat fix cand trebuia sa faca un anunt.
Bat la usa si intru
-Imi cer scuze ca am intarziat
-Intra zice doamna
-Ma scuzati ca am intarziat la ora.
-Hai Roxana punete in banca
Ma pun in banca apoi doamna reincepe anuntul
-Bun azi veti avea doi colegi transferati.Una din Topolog si unul din Constanta.
Intra o fata cu parul negru lung pana la fund ,ochii caprui, mai creolina la fata si mai inalta .Este verisoara mea !!!!! SHOCK
MA RIDIC EU BRUSC
-Andreea?Ce cauti aici
Privirile din clasa sunt nedumerite.
-Voi sta la voi un an zice ea incantata .
Eu alerg si o imbratisez strans
-Va cunoasteti? Intreaba toata clasa iar eu le raspund cu un zambet pe buze
-Ea este verisoara mea Andreea
-DAA???
-Bine fetelor .Andreea poti sta cu Roxi acum puneti-va in banca
-Bine doamna.
-Acum celalalt elev transferat intra.
El intra este un baiat cu ochii caprui-rosiatic ,el e brunet mai deschis la par ,bine facut si inalt .Toate fetele de la noi din clasa il admira.Era o papusa de baiat n-ai ce zice.
Staaii....el ...el e ...baiatul de la Craciun.
FLASHBACK*
De craciun eram imbracata super frumos cu o rochie rosie pe corp cu niste tocuri inalte,negre asortata cu o vesta neagra. Machiata cu creion de ochii ,tus, luciu de buze mai rozaliu si mai aveam niste cercei argintii ai un colier cu cristale.Au venit niste oameni cu buna seara .Ii cunosteam aproape pe toti.Un baiat care purta masca a cantat si el pentru mine si mi-a luat mana si a sarutat-o dulce.Dupa sfarsitul cantecului fiecare si-au dat mastile.Majoritatea erau sateni deai nostri iar cel care mi-a sarutat mana era el ,un baiat dulce cu ochii caprui rosiatici  si parul un maro deschis , fix de varsta mea .
-Va cunosc pe voi dar el cine e intreb eu curioasa
-Este o oaie ratacita in alta turma zic sateni razand.Nu este de la noi din sat
-Aaa...zic eu.Numele meu e Roxi. -Numele meu este Bogdan. Mami le-a dat bani apoi au plecat.

In acea seara nu am putut sa nu imi aduc aminte de el .Pana si mamei i-a placut de baiat.
END FLASHBACK*
-Buna numele meu este Bogdan.

Era chiar el si vroiam sa il vad dar probabil ca nu isi mai aduce aminte zic eu trista.

CE GANDEA EL
-Acelasi miros de sange .Este ea aici?

Se uita prin clasa si se opreste cu ochii la mine.
Se pune fix langa mine,Andreea si Miha.
Apoi am inceput ora.Aceasta a trecut repede urmand pauza.
La pauza colegele mele sau dus la banca la el si l-a luat la intrebari.
Acesta se ridica si vine in dreptul bancii mele si spune
-Hei Roxi vino sa vorbim!
-Bine zic eu ridicandu-ma.

Iubirea ta ma inebunesteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum