-Cred ca ... o sa lesin zic eu slabita cazand jos.
El ma ia de jos in brate si pornesc cu el spre drum.Dupa ce mi-am revenit am spus
-Sunt bine acum .Poti sa ma lasi jos
-Esti sigura? Intreaba el ingrijorat
-Da
El ma lasa jos si pornim mai departe .
Intre timp Chris,Miha si Bogdan erau in cautarea mea.
Trecuse deja o saptamana de cand eram plecata.
-Pe unde s-a dus?
-Trebuie sa o gasim zice Miha cautand
-Ce cautati pe teritoriul nostru? Intreaba seful clanului de varcolaci( in acelasi timp maraia).
-Ne cautam camarada zice Bogdan serios.Sti cumva unde este?
-Camarada? O fata pe nume Roxi cumva?
-Da .O stiti?
-Da a plecat cu Jack, unul din clanul nostru .Daca vreti puteti sa va ajut sa il gasiti .
-Si cum ati putea sa ne ajutati voi? spune Bogdan pe un ton badjocoritor
Acesta se apropie cu o viteza de el si il apuca de gat si in secunda doi il ridica in sus si spune furios
-Vampirasule atat iti zic sa nu te pui cu noi.El il vreau inapoi pe Jack in clan(ochii i se fac rosi)
-Bine bine.
El il pune jos ,iar Bogdan tuseste cu mana la gat.
-Bine iti acceptam oferta zice Miha.
-Au luat-o spre nord.Acesta isi strange haita dintre care alege 3 varcolaci(o fata di doi baieti)
Fata era mai scunda cu parul roscat ca flacarile,ochii negri ca abisul si o putere incredibila si o chema Christina Blue.
Unul din baieti era inalt,bine facut ,parul il avea blond cu suvite negre si ochii albastrii (foarte inchisi la culoare) si il chema Paul iar celalalt baiat era inalt,bine facut,parul gri si ochi rosi (alfa suprem-locul 2 din clanul lor)care il chema John.
Au plecat dupa noi (varcolacii se gaseau intre ei-aveau o conecsiune).Au reusit sa ne ia dupa urme si au ajuns in locul luptei mele cu vampiri .Era deja seara asa ca au mers la cabana in care am fost eu si Jack data trecuta si au innoptat.
De dimineata Miha se trezeste in bratele lui Chris.
Perspectiva lui Miha
E asa draguuut cand doarme.Ea se apropie si ii dau o serie de pupici dulci cand, deodata, o mana ii cuprinse mijlocul si incepea sa ma sarute pasional.
Perspectiva lui Chris
Ma trezesc de dimineata cum o vad pe printesa mea cum doarme linistita.
Eu o sarut scurt si dulce ce buze iar aceasta incepe sa se trezeasca.Imediat inchid ochii si ma prefac ca dorm.Simt buzele ei cum ma saruta incontinuu scurt si dulce.
Eu imi strecor mainile pe soldul ei si incep sa o sarut pasional.
Dupa o serie de saruturi suntem intrerupti de ....Paul.
In fine am pornit la drum.Deja eram foarte aproape de sfarsitul padurii iar acolo ,deodata, cineva sare in spatele lui Miha
-Miha ce faci???
-Roxi ?zice ea surprinsa dar si fericita.
Am stat ceva si am vorbit mult si bine apoi ne-am decis sa ne antrenam.
I-am strans pe toti cand deodata suntem inconjurati de niste vampiri.
-Ce vreti? Intreb eu furioasa
-Viata ta, raspunde unul cu un zambet de nebun pe fata
Intre timp unul din vampiri s-a strecurat in spatele meu si isi pregatea ghiarele sa ma omoara.Eu am inchis ochii de frica si observand ca lovitura intarzie mi deschid inapoi cand il vad pe Bogdan in fata mea plin de sange si vampirul cu ghiarele infipte in el.Acesta scoate ghiarele iar eu vad cum mana lui e rosie cu sangele iubitului meu.Mii de lacrimi imi cuprind obrajii iar intre timp se auzea rasul satanic al vampirului macelator.
Miha se apropie de el si in secunda doi ia dat in picior acesta cazand si cu ambele maini ea ii smulge capul de corp si il arunca jos.
Ceilalti vampiri se pregateau de atac cand eu deodata ma ridic si ma reped la toti vampiri.
Ochii imi erau rosi ,numai gandeam limpede iar tot ce imi suna in minte era :O SA-I OMOR!!.Dupa ce am terminat cu ei ,alerg inspre Bogdan cu lacrimi in ochi
L-am dus la cea mai aproape casa din padure .
Acolo i-am tratat ranile si l-am ingriji iar cand s-a inserat am plecat in camera lui cu bandaje,apa calda si spirt.Bogdan povestea
Eu eram in pat si apoi aud cum se deschide o usa asa ca ma prefac ca dorm.Ea vine si ii simt mana cum trece prin parul meu.Eu deschid ochii si imi vad printesa cum plange pentru mine
-Sunt bine zic eu cu o voce blanda
-Dar esti ranit grav si asta numai din vina mea zice ea intre suspine.
Atunci eu o apuc si o trag la pieptul meu tinand-o strans dupa mult timp.
Am stat asa ceva timp iar dupa eu m-am ridicat si mi-am dat tricoul jos.
Ea mi-a desfacut pansamentul si gentil imi stergea rana apoi ma bandaja dinnou.
A trecut doua zile si eu eram vindecat complet.
Ma imbrac si cobor la masa unde il vad pe Jack.
In acea camera incepe sa se ridice tensiunea.......IN POZA ESTE JACK ALFA SUPREM :))
CITEȘTI
Iubirea ta ma inebuneste
RandomAceasta este o poveste despre o fata pe nume Roxi,o fata "normala" pana cand apare el....baiatul care ia salvat viata.Va descoperi ea cine e cu adevarat? Sau ce sa intamplat intr-adevar cu parintii ei? Va fi ea impreuna cu sufletul ei pereche sau se...