Hè okay dit is dus mijn 2e verhaal hier op Wattpad xP en voor het geval je het niet wist ,mijn andere verhaal heet 'Dreams do come true (JB Fanfic) Nl' haha ik zou het leuk vinden als jullie die ook gingen lezen xp het hoeft natuurlijk niet hè haha naja veel lees plezier met het eerste hoofdstuk, het kan wel een beetje saai eerst zijn maarjaa ;) het moet er nog een beetje inkomen xD
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ik slenter door de school. pff weer een lange dag tussen deze verschikkelijke mensen.. ik loop naar mijn kluisje en haal de nodige boeken eruit en doe mijn jas erin. net als ik mijn jas erin heb gedaan word mijn kluisje dicht gegooid "Hey! Kendall How are you?" het is Leroy.. een van de ergste pestkoppen. "He! Kendall I asked you something!" hij grijpt mijn kin beet en draait die in zijn richting zodat ik hem wel moet aankijken. "Shut up Leroy!" hij knijpt m'n kin haast helemaal fijn "Don't you dare! to talk to me like that! I just asked you a nice question.." hij grijnst "..But noo! miss O'Connor needs to be mean!" Jeez! hoe kinderachtig kun je zijn! hij wil nog wat zeggen maar dan gaat de bel "I'll speak to you later" zegt hij en loopt weg.
ik wrijf over mijn kin. dat word nog een blauwe plek erbij. en de les is nog niet eens begonnen! ik kijk nog op mijn rooster waar ik les heb en loop dan richting het lokaal. Als ik het lokaal binnenkom zit bijna de hele klas er al. lekker dan nu moet ik helemaal vooraan zitten..
~~~~~~~~~~~~~~
ik zit aan een tafel in een hoekje van de kantine, en zorg dat niemand me ziet. pff nog 2 lessen te gaan en dan ben ik verlost van die pestkoppen.. onder Frans gingen ze me allemaal uitschelden in het frans! en onder wiskunde kreeg ik potloden en geodriehoeken naar mijn hoofd gegooid..
Ik word er echt gek van! was ik nou maar dapper genoeg om het tegen een leraar te zeggen. ik ga het sowiezo niet aan mijn ouders vertellen want die zijn ook niet echt de liefste ofzo.. het ene moment zijn ze hartstikke streng maar het andere moment (Als ze uit de kroeg komen) zijn ze heel losjes en slaan ze me zo ineens omdat ik bijvoorbeeld te lang het licht heb aanlaten staan. zoals je al merkt, het is niet echt een pretje hier, maar ik probeer er het beste van te maken.
dan komen er twee handen op mijn schouders, en ik schrik me rot "What the..!" "Waha Kendall calm down it's just me!" ik draai me om waar ik Lexi zie staan met haar handen omhoog. ik lach en ze komt naast me zitten. Lexi is het enige meisje in heel Stratford dat ik vertrouw, ik ken haar al sinds de kleuterschool en ze weet alles over me. "And, looking forward to the Summer holidays?" Oja! nog maar 2 weken en dan is het zomer vakantie! "Yeah! Can't Wait!" "Haha I already thought so"
we praten nog wat tot de bel gaat. "See you at 6?" "Yeah bye!" we geven elkaar nog een knuffel en dan loopt ze weg. op naar Gym. We hebben geen gymzaal bij de school dus moeten we altijd een stukje rijden, maar aangezien ik geen auto heb word het lopen.
met mijn oordopjes in en muziek op loop ik door de straten. als ik de hoek omloop zie ik Leroy met zijn vrienden staan en loop ik snel terug. "Fuck.." mompel ik zacht terwijl ik tegen de muur aanleun. daar ga ik niet langs. ik kijk wanhopig in het rond, als ik ineens een andere weg naar het sportgebouw weet. het is misschien ietsjes omlopen maar op dit moment boeit me dat niets.
ik loop de andere kant op. tot ik voor de ingang van het bos sta, hier komt nooit iemand. maar dat is ook best logisch dit bos is scary as hell. ik adem diep in en loop het bos in. ik doe mijn muziek nog harder. dan hoor ik ineens door mijn keiharde muziek, geschreeuw heen. huh? wat is dit? ik doe de muziek uit en loop op het geschreeuw af.
Justin's POV
"Chaz! the fuck did you do!" Ik kijk hem ongelovig aan. hij heeft Jack bij zijn nek vast. "You said that we needed to get rid of Simon!" onderbreekt Ryan me "Yeah but that doesn't always mean you just go to there house and kill the guy! now we have another guy to get rid off!" woedend wijs ik naar Jack die er hulpeloos bij zit. "Justin! Don't yell like that! That we're in a forest doesn't mean no one can hear us!" ik zucht, waarom moet Ryan nou altijd zo nodig de slimste zijn. "Yeah yeah,are we gonna kill the guy now?! I have more important things to do today!" "yeah go ahead" Chaz duwt Jack op de grond voor mijn voeten. "Anything to say before you die?" ik grinnik. "Please.. don't kill me.." hij kijkt me hoopvol aan. wat denkt hij wel niet. hij zit in de bende die onze grootste vijand is. "That aren't good words to say before you die man" ik pak mijn pistool en richt hem op zijn hart. "Say hello to Simon when you're in hell!" ik haal de trekker over en schiet hem vol in zijn hart. hij klapt op de grond. Ryan pakt een lijkzak en samen met Chaz stoppen ze Jack erin. "We're gonna dump the guy somewhere, see you tonight."
Kendall's POV
wat! heb ik nou net echt gezien dat die gasten iemand neerschoten?! wat moet ik doen! net als ik denk dat ze weggaan ga ik achter de boom weg en val op de grond. "Who the fuck are you?!!" Verschrikt kijk ik op. Fuck dat is de jongen die, die gast heeft vermoord!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
haha okay dit was het eerste hoofdstuk. ik hoop dat het wat leuk is.
en COMMENT wat je er van vind. en wat ik nog kan verbeteren enzo :$ en please VOTE xMegan
JE LEEST
He only brings trouble (Jb fanfic) nl
Fanfictionde hoofdpersoon is Kendall O'Connor. ze is een meisje die niet echt opvalt op school, en is ook vaak gepest. maar alles veranderd als ze de Gangster van de school/stad Justin Bieber ontmoet.. hoe loopt dit af?