Wow!! All 100 lezers!!! En er is nog maar 1 hoofdstuk gepost!! Dankje dankje Dankje!! Haha okay hier is hoofdstuk 2. Sorry dat het zo lang duurde :s had het nogal druk met school enzo. ik was op kamp naar belgië, had een toetsweek, maar nu heb ik bijna geen school, dus ik hoop om nu wat sneller te updaten :$
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Didn't you hear me?!" Ik schrik uit mijn gedachten "I fucking asked you who the hell you are!" Ik zit hier nog steeds op de grond en kijk naar alles behalve die jongen. "Uh..I-I.. I'm K-Kendall O'C-Connor" ok slim bezig Kendall, je naam vertellen aan een of andere serie moordenaar..
"Soo Kendall, What did you just see?!" Ik sta op en durf hem eindelijk in zijn ogen aan te kijken. "I uhm Nothing.." Ik bijt op mijn lip. Beetje goed kunnen liegen zou nu wel van pas komen.
"I know you saw something! you can't lie to me" hij pakt mijn arm beet en trekt me naar zich toe "So what did you really see?" fluisterd hij in mijn gezicht. "I uhm I-I saw y-you shooting a-a guy.." ik bijt op mijn lip. dit is doodeng! dat hij mijn hart nog niet tekeer hoort gaan.
Hij grinnikt "Was it that hard to say it?" Ik slik "I-I gotta go t-to school.." Zeg ik zacht "You what? Aha you aren't going anywhere" hij laat mijn linker arm los en pakt dan met zijn vrije hand zijn mobiel uit z'n zak en smst iets. Ik kan net niet lezen wat er staat maar ik weet zeker dat het iets met mij te maken heeft.
even later komt er een auto aangereden, en stopt recht voor onze neus. "Finally! is it that hard to dump a body?!" schreeuwt de Jongen naar de mensen in de auto. als ze uitstappen zie ik wie het zijn, het zijn dezelfde jongens als daarnet! O god wat nu ik heb me wel weer goed in de nesten gesleept..
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ok sorry voor dit zielig korte hoofdstuk :s had dus echt GEEN inspiratie gewoon niet normaal xd. dus dit is een 'dom heeft geen zin' hoofdstuk haha. naja ik hoop dat het toch nog een beetje wat aan was dus COMMENT en VOTE please ;)
JE LEEST
He only brings trouble (Jb fanfic) nl
Fanfictionde hoofdpersoon is Kendall O'Connor. ze is een meisje die niet echt opvalt op school, en is ook vaak gepest. maar alles veranderd als ze de Gangster van de school/stad Justin Bieber ontmoet.. hoe loopt dit af?