Part 5.

374 30 10
                                    

Hari ini aku memulakan hariku seperti biasa setelah aku kembali sihat dan ceria.

Aku memilih untuk memakai pakaian yang telah dibelikan oleh taecyeon oppa, yang ingin mengubah aku untuk menjadi seorang yang lebih ke arah dunianya eheh.

Baju kemeja putih berompol bersama blazer cream pekat yang labuh hingga ke lutut dipadankan dengan seluar slack cream aku sarungkan ke badan.

Muka yang sedikit pucat itu, aku kenakan solekan natural bersama gincu natural mengikut warna kulitku.

Aku segera turun ke bawah sambil mengenggam Iphone6 plusku dan beg tangan gucci yang berwarna silver itu.

Aku berlari menuju ke arah meja makan. Terdapat sehelai nota yang ditinggalkan oleh siapa lagi kalau bukan Ok BINGU kita itu ..

Morning baby, sorry oppa ada kerja hari ni so oppa kena keluar awal gila. Don't forget to get your breakfast and eat it. Bawah tu oppa dah siapkan your favourite breakfast. MAKAN ok? Love you forever and ever

- OK TAECYEON HANDSOME ❤

"Perasan .."

Aku mengambil pinggan yang sudah tersedia dihidangkan bersama nasi goreng kimchi dan juga fresh oren itu.

Aku menyuapnya sehingga habis lalu ku minum juga airnya sekali. Aku menuju ke arah dapur, untuk membersihkan mereka yang telah kotor itu.

Inilah hidup aku, mudah, sebab tak payah masak kerana dirumah ku ini terdapat chef paling handsome di dunia iaitu ..

Ok taecyeon ..

Aku berlari keluar segera setelah melihat jam tanganku yang sudah menunjukkan 7 pagi. For your information Ok Haena masuk kerja pukul 0730 a.m so kita masih ada 30 minit.

So mari kita pecut haena ..

Aku terus memandu kereta kesayangan aku, Range Rover merah hati itu menuju ke tempat kerjaku Hotel Bulletproof.

Aku terus memakirkan kereta di tempat yang dikhaskan untukku. Setelah berjaya memakirkan kereta, segera aku keluar dari perut kereta itu. Kereta aku kuncikan.

Beg tangan gucci yang bergantungan dibahu aku betulkan. Segera aku melintas takut terlambat masuk office ..

Aku terus berlari menuju ke arah lift dan larianku yang diikuti bersama kasut heels tinggi itu membuatkan aku terlanggar seseorang di hadapan lift dan hampir membuatkan aku tergolek jatuh ..

Ini semua salah taecyeon oppa, beli heels tinggi sangat urghhh ..

"Mianhae .. sorry" aku membetulkan baju serta blazerku sambil menundukkan kepala 90 darjah ..

"Ouh, its okay. Erm are you okay?" Soal si jejaka kacak yang berkaca mata hitam berjenama Rayban itu.

Ehh wait, macam kenal je girls ni? - bisik hati si jejaka itu. Dia kan bukan ke yang ... ouh yeahh thanks god, sebab pertemukan aku dengannya!

"Ahh-ahh okay okay, sorry ye?" Aku terus masuk ke dalam lift diikuti oleh jejaka itu juga. Jejaka itu hanya tersenyum memandangku ...

"Nak ke tingkat berapa?" Soal si jejaka itu tenang memandangku.

"Tingkat 3 .." jawab aku yang agak kekok dengan situasi ini.

Dia terus menekan butang seperti aku inginkan. Di saat aku keluar, dia juga turut keluar sama ..

eh dia ni follow aku ke apa?

"Erm cik?" Panggilnya lembut perlahan.

"Yes?"

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 20, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

For you | KIM SEOKJIN |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin