Part 4: Camp

51 5 0
                                    

Když jsme dojeli do tábora,všichni se přišli podívat,co přivezli nebo tedy i koho. Vypadalo to, že zde žije mnoho rodin. Nick mi to naznačoval, ale asi jsem ho moc nevnímala.

Lucy se k někomu rozeběhla. Byl to asi devítiletý chlapec. Jmenoval se Kevin. Pěkné jméno... Nick se rozeběhl ke své mamce. K té ženě šel i Tom, zřejmě to byl její manžel, ale zdál se mi docela mladý na to, aby byl ženatý. No co. Ta žena na něj najednou začala před všemi ječet.

"Ty asi nejsi mentálně v pořádku! Proč jsi vzal Nicka bez mého dovolení?! Nechápeš, co všechno se mohlo stát?! Asi ne, jak to tak vypadá! Ještě si to vyřídíme mladíku."
Ten rozhovor, no jednostranný rozhovor se mi zdál dost divný. Bylo to, jako by to bylo její dítě, ale na to byl moc starý. Tady to mají fakt nějaký divný.
Mark se na mě otočil a řekl mi, že Tom je Abbyin mladší bratr. To vše vysvětlovalo.
Stephen si šel asi lehnout, protože šel do svého stanu. Jamie šla s Jesse někam ke skupince lidí.

Já jsem tam celou dobu stála, jako tvrdé "Y".

Nikdo se o mě nezajímal. Dokonce i Mark šel někam do háje.
"Eh, lidi? Jen asi jste na mě zapomněli.." řekla jsem."Ou, promiň." smál se Mark a přišel pro mě."Lidi! Chtěl bych Vám představit .." ani to nedořekl a hned ho přerušil Nick "Tohle je Denisa a je tu nová!" Mark se na něj koukal nějak takhle -_- a Nick se smál, jako by ho někdo lochtal. "Nováček?" zeptal se nějaký postarší muž.Mark mu přikývl."To je skvělý. Alespoň tu nebude taková nuda, mimochodem jsem Aaron." řekl postarší muž."Těší mě" odpověděla jsem mu a nenuceně se na něj usmála."Můžu to tady ukázat Denise? Ploooosííííím." Nick prosil skoro na kolenou Marka a Abby."Zeptej se Denisy, jestli jí to nevadí." Opověděla mu Abby a usmála se."Klidně." řekla jsem.

Nick mi tady ukázal snad celý tábor. Ukázal mi, kde budu spát. Chtěl, abych byla s ním a s Connorem (to je ten devítiletý klučila) ve stanu. Ale to neprošlo. Díky bohu. Asi jsem jim až moc sympatická.Po velmi dlouhé exkurzi, která zahrnovala i seznamování se s novými lidmi a zjišťování jejich jmen, jsem dostala hlad.

Bylo mi to hrozně trapný se ptát, jestli bych se mohla najíst. Tak jsem se šla zeptat někoho koho znám asi nejdéle. Marka. "Marku?" zeptala jsem se"Ano? Stalo se něco?!" zeptal se dost zděšeně."No ne i zároveň jo, ale je mi to hrozně trapný." smála jsem se."Povídej." smál se taky, i když nevěděl o co jde."Mám hlad." řekla jsem a po téhle větě bylo chvíli ticho."Tak to musíš za Lucy. Ta ti něco najde. Obstarává jídlo a tak." odpověděl mi.
Šla jsem za Lucy a viděla jsem, jak se s někým baví. Bavila se asi s šestnáctiletým mladíkem. Nechtěla jsem je rušit, ale měla jsem fakt hrozný hlad. Musela jsem je přerušit a povědět jí, že mě za ní poslal Mark.

"Lucy? Prý obstaráváš jídlo. Dáš mi něco k snědku,prosím?" zeptala jsem se snad, co nejslušněji jsem to uměla.

"Počkej prosím Tě chvilinku, hned se ti budu věnovat" odpověděla mi a usmála se

Řekla, že se mi bude hned věnovat jen, že musí něco ještě vyřešit se svým synem.
Vůbec, ale vůbec jsem netušila, že Lucy by měla dítě. A když ano, tak ne dítě ve věku šestnácti let. Musela ho mít v osmnácti, protože jí nemůže být víc než třicet pět let.

"Deniso, jen Tě chci představit svému synovi Mikovi." pověděla mi."Ahoj" ne fakt jsem nemohla říct něco lepšího jako třeba čau,zdar..etc hold jsem musela říct ahoj a ještě se u toho tvářit, jak na Boží umučení.. ach jo.. to jsem hold já. "Ahoj, jsem Mike, ale to už víš." odpověděl mi a smál se mi.Proč se sakra smál?! To protože jsem se fakt tvářila, jako dement? Nebo snad, že jen tak si přijdu za jeho mámou a zeptám se jí jestli by mi dala jídlo? Jéj, ale bylo to nakažlivý a začala jsem se smát taky.

Lucy mi řekla, že mi dá něco k tomu jídlu. Byla jsem ráda. Byla to věčnost než jsem se dostala k jídlu.A taky jsem dostala jen banán a sušenku. I za to jsem byla, ale ráda.
Dostala jsem malou "sváču", jen protože se za chvíli vrátil nějaký muž se ženou z ryb.

Poblíž byl asi nějaký rybník.  Měli jich docela hodně.
Lucy se k nim rozeběhla a vzala si ty ryby. Začala je čistit a připravovat k večeři.

Ti dva lidi byli dvojčata. Jmenovali se John a Samantha. Bylo jim asi dvacet pět. Nebyli u skupiny dlouho. Díky bohu, že tu je ten Mark.

Alespoň se ho můžu zeptat na cokoli. Hlavně drby... To je vtip, nejsem takový typ člověka, abych se vyptávala na nějaké drby a pak je ještě šířila dál.. Byl hrozně fajn na vše mi odpověděl.
Po dost dobré a  teplé večeři si někteří ještě povídali u ohně a ostatní šli spát. Byla jsem mezi těma, co šli spát. Byla jsem unavená.
Byla jsem sama ve stanu, ale Jamie mi řekla, že někoho najdou, kdo by byl pak se mnou ve stanu. Byla jsem ráda, že tu nebudu spát dlouho sama.
Po ani ne dlouhé chvilce jsem to zalomila. První den v táboře byl za námi.

Doufám, že se Vám to líbilo. A těšíte se na další kapitolu :)) Také doufám, že Vám nevadí, že je trochu kratší. Příště budou delší :))









Z,jako ZombieKde žijí příběhy. Začni objevovat