Çok kısa bir not: Lütfen vote lemeyi unutmayın,iyi okumalar.
Hıçkırarak ağlıyordum, Noah şöyle dedi
- saçmalama artık, o koskoca Justin Bieber , bir sürü konserleri var , her dakika senin yanında olacak diyil. Kanka sen onu seviyo olabilirsin,ama onu tek seven sen değilsin bencillik yapma ve sil şu göz yaşlarını.
-Tamam biliyorum , ama hep onunla olmak istiyorum.
-Daha yeni sevgili oldunuz.
Evet sevgili olmuştuk ama her zaman telefonda konuşuyorduk, yüz yüze pek sık konuşamıyoruz ,çünkü onun hayranları var,bana ayırıcak zamanı yok. Neyseki sıradaki konserine bende geliyorum .
Konser Zamanı!
"Hadi buraya gel Destiny" dedi Justin , bende hızlı adımlarla Justin'in yanına doğru yol aldım ,
Justin'e WC nin nerde olduğunu sordum tam 4 kez anlattı ama ben anlamasamda ,anladım diye geçiştirerek WC yi bulmaya çalıştım daha sonra bulamadığımı Justin'e söylemeye giderken , Justin bi yere gidiyordu seslendim ama duymadı , koşmaya başladım Justin'in yanına gelmiştim ,ama şuan sahnede duruyordum herkes "Justin" diye bağırıyordu, çok utandım Justin kulağıma eğilip hadi git ,ne diyeceksen sonra söylersin dedi. Bende koşarak gittim ve tam karşımda WC yi gördüm , direk WC ye girdim ama tuvaletimi yapmadım, bütün Beliebers karşısında dona kalmanın utancını hatırlayarak ağlamaya başladım .Ve WC nin kapısını tekmeleyerek biri açtı!
Devamı çok yakında gelecek ve ayrıca çok aksiyonlu şeyler sizi bekliyor! Yorumlarınız benim için önemli!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BELIEVE
FanfictionHayranları vardı. Benim için ayırıcak zamanı yoktu, Zaten kim güllerle dolu bir bahçede papatyayı seçerki?