Capitolul unu

22 3 0
                                    

Buna sunt Sofia Smith si am 15 ani. Am o viata nu foarte roz, un tata, o mama vitrega.... De ce ?? Pentru ca mama mea a murit cand aveam 8 ani intr-un accident de masina si peste 2 ani tata sa recasatorit cu Liza , mama mea vitrega pe care o urasc la culme. Sa mai vorbim despre mine..... Sunt o fata destul de sociabila zic eu, nu foarte inalta, ochi verzi si par saten....cam ataa despre mine....
~Dimineata~
Ma trezesc, ma ridic din pat si ma duc la baie pentru a-mi face rutina de dimineata, apoi ma duc in fata dulapului plin cu haine de unde imi aleg o pereche de pantaloni tip trening si un tricou simplu, parul m-il prind intr-un coc dezordonat si intr-un final in picioare imi iau papuci mei pufosi cu cap de iepuras si cobor jos in bucatarie pentru a servi micul-de-jun.

E: Neata Mirabela....!!
M: Buna dimineata domnisoara!!
E: Ce pap si eu.....?
M: Ce va place cel mai mult....:)))!!
E: Clatite cu nutella......aaa esti cea mai buna.....

In timp ca mancam la delicioasele clatite facute de Mira si fac aparitia tata si Liza..

T: Neata scumpo......!!
E: Neata tata....??
L: Neata....!
E: Da cum zici tu...( incercand sa o ignor)
T: Draga, sti ca poimaine e prima ta zi de liceu..da??
E: Da abia astept......
T: Amm.....o sa te duci sa inveti la un internat...
E: P..poftim..internat? Si pun pariu ca Liza a venit cu propunerea nu-i asa???
T: Scumpo e cel mai bun internat, am si cunostinte acolo.....
E: Ah......lasama....

Ma ridic de la masa nespus de nervoasa, urc sacarile, intru in camera si trantesc usa nespus de tare incat sa se auda pana in bucatarie la tata, apoi ma arunc in pat plangand in hohote...

Ma trezesc pe la 17:42. Ma ridic din pat si ma duc la baie unde imi fac un dus fierbinte de aproximativ o jumatatr de ora.....

Ies din baie si ma imbrac in pijamalele mele pufoase...apoi cobor jos in sufragerie unde era tata si surpriza fara Liza...

T: Mai esti suparata??
E: Nuu...
T: Maine la 16:00 este plecarea deci ai destul timp sa iti faci bagajul.
E: Ok....
T: Bine, dute si mananca ceva nu ai mancat toata ziua(dandumi un sarut pe frunte si plecand in biroul s-au)

Dupa ce pleaca ma duc in bucatarie imi iau cerealele,laptele un bol si mananc.............dupa ce mananc doua boluri de cereale...imi spal vasele le pun la locul lor si ma duc in camera......si ma culc..pentru ca maine voi avea o zi obositoare.....

Hei sunt noua pe aici,deci,sper sa va placa povestea pe care am inceputo...

Viata de adolescentaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum