"Dimineata"
Razele punternice ale soarelui imi invadaser camera obliganduma............... Laso balta...pe cine pacalesc eu era ceasul ala afurisit....ii dau o palma si se opreste.. Ma ridic din pat si ma duc la baie unde imi fac un dus de aprocimativ 30 de minute. Ies din cada si un fior rece imi trece pe spate cand pielea mea face contact cu gresia rece, imi imvelesc in jurul taliei un prosop apoi ma indrep in camera lasand urme umede pe podea ,intru in camera si ma duc direct la dulap de unde imi scot o pereche de blugi taiati si un ticou alb ,simplu. simplu. Apoi cobor in bucatarie pentru a servi micul de junEu. Neata tata....!
T. Neata scumpo...cum ai dormit???
Eu. Destul de bine avand in vedere ca gandul imi sta decat la plecarea de azi...
T. Ok... Ia-m zis Mirei sa iti pregateasca bagajele si tu daca vrei ai putea sa iesi in noras in acest timp...
Eu. Bine ma duc sa ma pregatesc, dar dupa ce mananc....Mananc, apoi ma duc in camera si ma pregareac pentru iesirea mea in oras...... Imi aleg din dulap o pereche de pataloni scurti un tricou negru pe care scria #F*yu (nu stiu daca am Scris bine), imi iau comversi mei albi o geaca de piele subtire ma machez simplu rimel, luci, tus si putin fond de ten iar parul il las liber..imi iau geanta..unde imi pun banii, telefonul,castile si alte chesti .....
Ajung in parc unde ma asez pe o banca langa un lac ceva mai ferita de "zgomot"......stateam linstita pana cand aud pe cineva striganduma era prietena mea Oana....
O. Sofiii ce mai faci....
Eu. Nu prea bine......
O. Ce ai?? Deja ma speriii...
Eu. Ma .ma ma duc sa invat la un internat.....(plangand)
O. Ce nu se poate nu , nu are cum
Eu. Ba da.......
O. Ok.....oricum o sa ne vedem in vacante si nu cred ca va fi asa rau acolo...
Eu. Mersii Oana daca nu as fi vorbit cu tine nu stiu ce ma-as fi facut
O. Bine eu acum trebuie sa plec...paaa
Eu. PaaaaaStiu ca nu e lung dar asta este celelate vor fi mai lungi