8. BÖLÜM

208 9 7
                                    

MELEĞİN GÖZÜNDEN

"ne demek istiyorsun nereye götürüyorsun beni " dedim bu adam kimdi ve beni nereye götürüyordu korkuyordum, bana birşey yapacak diye "kes sesini"dedi, arabayı durdurdu.

kapısını açıp benim kapıma yöneldi, kolumdan çekeleyip arabadan çıkartıp zorla yürütmeye başladı.

Biraz yürüdükten sonra karşımızda kocaman bir villa gözüktü, beni o villaya çekiştirmeye başladı,

villanın önünde izbandut gibi korumalar vardı,

Beni içeriye sokup bir korumanın kulağına birşey fısıldayıp yürümeye devam etti,Allahım ben ne çıkmaz kuyunun içindeyim.

ben bunları düşünürken yakışıklı ve genç bir çocuk karşımızda belirdi,

Bize doğru gelip"oo kaan mal iyiymiş" dedi, kaan bana bakıp döndü,
"ee tuna beğendiğine göre borçum kapanmıştır o zaman " dedi,

Tuna olduğunu öğrendiğim adam tek kaşını kaldırıp tek yanağıyla sinsice sırıttı ve "o kadar kolay değil kaancım"beni buraya getiren çocuğun omzuna vurup sözünü tekrarladı"o kadar kolay değil"ne dönüyordu burda hiçbir fikrim yoktu bu adamlar kimdi ve benden ne istiyorlardı.

Tuna denen kişi beni sadece süzdü,
kaşını kaldırıp "kaç kişinin altına yattı bu sürtük" diyip kaana baktı.

kaan böbürlenerek"ilkiyim"dedi ve ben ne olduğunu anlamadan kaanın yüzüne bir yumruk inmişti, olayları şimdi anlıyordum,kaan denen kişi benim iklimi almıştı yavaş yavaş hafızam yerine geliyordu.

Aklıma o sahne geldi kaanın beni zorla nasıl tecavüz ettiği ve yavaş yavaş hatırlıyordum . Ben Melek Arca babası şerefsizin teki annesi kanserden ölmüş zavallı bir kadındı . Bense onun aciz gerizakalı kızıydım .

" seni şerefsiz " deyip kaana okkalı bir tokat atıp göğsüne vurmaya başladım.
" sen beni tecavüz edip bir paçavra gibi attın seni lanet şerefsiz " dedim sinsice gülüp " senin aklın yerine mi geldi sürtük " dedi .

Sinirlenmiştim elim ayağım titriyordu sinirden göz yaşlarımı tutamayıp ağlamaya başlamıştım işte ben bu kadar aciz ve güçsüz bir kızdım . Tuna denen çocuk burnunun kemiğini sıkıp " tecavüz mü ettin ona " deyip bir yumruk daha geçirdi benim kolumdan tutup çekeledi ve merdivenlerden çıkarıp bir odaya iteledi beni ve kendisi çıkıp üstüme kapıyı kilitledi .

Ne yapıcaktım burada korkuyordum . Aşağıdan bağırma sesleri geliyordu " nasıl yaparsın lan sen bunu " dedi sanırım adını yeni öğrendiğim çocuktu bu " ne var abi sorun çıkaracak bir kız değil hem arkası yok rahat " bu kaandı sesi boğuk çıkıyordu sanırım tuna onu dövüyordu anladığıma göre tuna beni koruyordu .

Tuna " çık lan evimden kız bende kalıcak borcun kapanmıştır " dedi bağırarak ben bile korkmuştum " sonra görüşücez tuna bey " dedi ve kapı sesi duyuldu . Merdivenlerden ayak sesleri geliyordu ve kapım açıldı doğurulup ayağı kalktım " beni neden korudun kaandan " dedim tuna ifadesizce bana baktı " ben seni korumadım " dedi konu burada kapandı midem guruldadı rezil olmuştum tuna sırıtıp " karnımız açıkmış "deyip kapıdan bağırdı " sevda abla bir şeyler hazırla " deyip yatağa yöneldi oturup " kendini anlat" dedi ne saçmalıyordu bu hem beni satın alıyordu hem de benim hayatımı merak ediyordu ne tuhaf biriydi bu " sanane benden hem neden beni merak ediyorsun " dedim sırıtıp güldü " merak edemez miyim sen benimsin ama korkma sen istediğin süre boyunca dokunmuycam " dedi

Tam birşey söyleyecektim ki kapı çaldı ve kapıya yönelip açtı elinde tepsiyle orta yaşlarda bir kadın girdi içeri sanırım bu sevda abla denen kişiydi .

Masaya tepsiyi bırakıp " başka birşey ister misin oğlum " dedi tuna hayır anlamında kaşını kaldırıp onu gönderdi sandalyeye oturup gel işareti yapıp yanını gösterdi ve yanına oturdum yemek yemeğe başlamıştık tuna yemeği hızlı yediği için beni izliyordu rahatsız olmuştum " ne bakıyorsun " dedim " Yemeğini yediysen çıkalım "dedi birşey demedim villadan çıkıp kıyafet ve kuaföre gidip hazırlandık ve bir bara gidip içeri girdik pis koku burnuma doldu bir masaya yönelip oturduk .

Yanımıza garson geldi bir viski aldı garson bana uzandı " viski " dedim . Viskiyi elime alıp bir yudum aldım annem öldüğünde az içmemiştim bu illeten .

Elimdeki bu viski de bitmişti kaçıncı viskiydi , bu kafamda hafif uyuşmaya başlamıştı , bir viski daha aldım fondip yapıp bitirmiştim . Dans etmek istiyordum dans pistine çıkıp dans etmeye başladım . Tuna beni izliyordu yan gözle ama o şerefsizi takmıyordum .

Kopmalık bir şarkı çalıyordu . Dans ediyordum çılgınlar gibi . Tabi arkadamdan biri belime sarılmış salanıyordu . Beli ki benim gibi içmişti . Ne saçmalıyordum ben bana nasıl sarılıyordu hemen kollarından kurtulup yüzüne baktım bu kaandı .

Bir den kaanın yüzüne bir yumruk yedi yumruk atana baktığımda bunun tuna olduğunu fark ettim tuna " lan şerefsiz o artık benim sen benim olana nasıl dokunabilirsin lan " kaan boş durur mu piç smile sırıtıp " ben onun ilkini aldım tuna hatırla " diyince karnına bir yumruk yedi gözümden bir damla yaş gelmişti . Ben onla ilgili neler düşünmüştüm oysaki ama şimdi yaptığına bakar mısın.

😇🤗 Sevgili okuyucularım sekizinci bölüm gözüme az gözüktüğü için devamını getirdim kelime sayısı şuan 709 oldu .
Lütfen vote ve yorumlarınızı eksik etmeyin . Merak etmeyin en kısa zamanda yb gelicek .
melikezdemir981 arkadaşım bölüm yazmama yardım ettiği için teşekkürler.
Tüm okuyucularıma şimdiden teşekkür ederim öpüldünüz gençlik sjsjs 💋😂🤗😇



Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 13, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

seviyorum beeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin