1. Bölüm Bunaltı

1.8K 51 9
                                    

Henüz lise 1. sınıfta tüm herşeyden nefret ederek başlamıştı bu anlamsız hayatım, sürekli anne ve babasından şiddet gören biriydim. Hiç sevilmiyordum yada ben öyle hissediyordum. Aslında ben şizofren biriydim hiç arkadaş çevresi olmayan sürekli bilgisayarda oyun oynayan biriydim. Artık bunaltı gelmişti nere kadar bu oyun oynamak yeni bişeyler yapmak istedim ve bi facebooktan sayfa kurdum, çünkü bişeylerle uğraşmak istiyordum . Mobil için bedava net gibi güncel oyunlar gibi şeyler paylaşıyordum ve 1 senem bu sayfayla uğraşmakla geçti, gün geçtikce sayfam çok ilgi görmeye başlamıştı ve 6 bin beğeniye ulaşmıştı . Artık bundanda bunalmıştım...

Artık pc için programlar yapmak istiyordum . Youtube üzeri videolar izleyerek bişeyler yapmaya çalışıyordum. Aslında ilk hack programımı yapıyordum , amatör bi hack olan keylogger. Hayatımın yanlışını yapmıştım.

Bunu sayfamda paylaşmıştım ve 50-60 kadar kişinin facebookunu ele geçirmiştim , aslında sevinmiştim kendimi hacker olarak görüyordum (Şuanki durumumla bunu komik buluyorum :) ) . Sayfa beğenim iyice azalmıştı ve sayfa düşmüştü . Ne yapabilirim geri düzeltmek için sürekli düşünce içindeydim. Araştırmalar yaptım turkhackteam'a kaydoldum bişeyler bulmak ve bunun üzerinde katkılar yaparak sayfayı tekrar hit kazandırmak için. Araştırmalar yaparken aklıma bu keylogger programının yapımını paylaşmak aklıma geldi özür dileyerek videoyu paylaşmıştım . Ama ilgi görmemişti tekrar araştırmaya başladım ve wifi şifre kırıcı buldum ve denedim çalışmıtı. Bunu paylaşmak istedim video çektim ve çok ilgi görmüştü, 21 bin izleme almıştı . Şunu anlamıştım Hack ilgi görüyor....

Artık hack üzerine yoğunlaşmaya başladım.

Tekrar araştırmalara başladım ve facebook hack bulmuştum . Programların fake olduğunu anlamıştım ama bu farklı bişeydi ve 1-2 ay kimseye bunu paylaşmadım vermedim. Yaşadığım yerdeki çoğu kişinin facebookunu hacklemiştim ve imzamı koyup çıkış yapıyordum. İmza derken "hacked" yazıp facebook adresimi verip çıkıyordum. Şunu hiç unutmam bunun için birinden dayak yemiştim. Dayak yedikten sonra bunuda sayfada paylaşmak istedim ve Facebook hack vereceğimi söyledim ve 300 e yakın beğeni gelmişti ve video çektim bunun üzerine yine sayfamı yüksetmiştim.

Artık kendi programımı ve kendi kodlarımı kullanarak program yapmak istedim . Tabi yine oyun oynuyordum ve Wolfteam diye bi online oyun vardı. Bunu oynarken hileler görmüştüm. Neden bende yapmıyım? diye kendime sormuştum.....


Bir Hacker SavaşıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin