Ceza

1.6K 37 13
                                    

Hile yapımına başlamaya karar verdim. Videolar işe yaramışt İlk hilemi yapmıştım ve çok sevinmiştim. youtube hesabımda paylaştım ve 8 bin izleme almıştı . Devam ettim sürekli bişeyler yaptım . Artık website hack programlamaya girdim. Çok uğraştım gerçekten çok uğraştım ve onuda başarmıştım ilk ddos programını yapmıştım bu çok farklıydı çünkü diğerlerinden kat kat iyiydi . Bunun arkasından shel tarama gibi çok program yaptım . Website açıklarını taratmak için bi program bile yapmıştım galiba coder olmuştum. Çoğu websiteye imzamı koymaya başlamıştım hatta hdp sitesini 2 gün kapatmıştım. Bu daha yeni oluyor yaklaşık 3-4 ay önce.

Artık bunu tek yapmak istemiyordum. Bi hacker grubu kurmak istedim . Facebook sayfamda bi hack grubu kuracağımı söyledim ve 300 + kişiyi gruba almıştım tek tek seçerek. Hacker grubumuzun adı CoderHackTeam'di. Çok şeyi başardık çok pkk sitesini çökertmiştik. Zaman geçti ve lise 3 'e geçmiştim. Okula giderken bi şey dikkatimi çekmişti bi firma yaşadığım yerde bi fabrika firması. Hani var ya reklam bilbordları orda görmüştüm site adresini vermiş . Amacım herkesin beni tanımasıydı. Eve geldim ve grupta paylaştım siteyi ve açık bulduk ve direk imzamızı yapıştırdık. Site sahibi polise suç duyurusu bulunmuştu. Sitede adımın geçtiği için bulunmamız cabuk olmuştu . Grubumuz kapanmıştı ve grubun yöneticisi yani hacker timin kurucusu olarak soruşturma açılmıştı. Örgüt kurmak ve siber suçtan 5 ay beraat almıştım. Hiç bi bilgisayara dokunamıyordum 5 ay geçti faakt ben hiç bi şekilde bu işe devam etmedim.

Yıl 2015. Okullar bitmişti ve facebookta bi gruba alındım , grup normal bi mizah grubuydu. Grubun yöneticisi sürekli hack paylaşmaya başladı bende sürekli öneri verdim .

Sürekli öneri verdiğim için ark isteği attı kabul ettim . Mesaj attı ve dediği hack grubu kuralım . Bende başımdam geçenleri anlattım ve kötü bişey yapmayız dedi o sıralar çok şehit haberi geliyordu bendede kin vardı. Pkkya karşı çok aşırı bi kin. Kabul ettim tek hedefimiz pkkydı, ve paylaşım attık 200 kişi filan geldi grup 200+ kişiydi ve ilk hedefimiz hpdnin resmi sitesiydi. 10 kişi olarak saldırdık ve 2 gün boyunca siteye girilmez yapmıştık . Şuan siteye güvenlik almışlar girip bakabilirsiniz yönlendirme yapıyor site . Bu çok kişiye ulaşmıştı adımın Türk Askerimizin 1 numaralı timi Bordo berelilerden aldığımız BORDOHACKTEAM ' di ve grubumuz şuan 10 bin kişiye ulaştı . Hala devam ediyoruz .

Not olarak . Ben türküm , kürtün iyisi kötüsü olmaz kürt kürttür. Siber savaşa devam edecez. TANRI TÜRKÜ KORUSUN! BORDOHACKTEAM -- S1B3R


Bir Hacker SavaşıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin