1.Bölüm(RüYa)

23 1 0
                                    

......Baba.....Ne olur bırakma beni......Baba nereye gidiyorsun........Kızını burada yalnız bırakma.....

Baba Dikkat et baba........Dikat Et........Babaaa.....!!!!

......."Kızım iyi misin ? Işıl uyan kızım rüya görüyorsun yavrum.

"Anne babamı gördüm yine benden uzaklara gidiyordu,yine beni dinlemiyordu , anne."

"Seni anlıyorum güzel kızım ama ne çare babanı geri getiremeyiz ne olur unutmaya çalış tamam mı?"

"O güzel insanı, benim babamı ,nasıl unutabilirim? Unutamam anne!!.......babam rüyama girip hep bana kendini hatırlatıyor."

Gözlerimden yaşlar akmaya başladı, kendimi durduramıyordum, annem beni teselli etmeye çalışsa da, ben yine de ağlıyordum, sadece ağlıyordum..

Uyandığımda yatakta buldum kendimi ağır hareketlerle doğrulmaya çalıştım o kadar yorulmuş hissediyordum ki sanki yere yığılacakmış gibi duruyordum.

Ve yavaş adımlarla aynaya doğru yürümeye başladım aynanın önüne vardığımda aynadan kendime bakmaya başladım ne kadar da değişmişim. Nerede o eski ,mutlu ,neşeli,eğlenceli Işıl .. Yok.....O Eski Işıldan .........Eser Yok.....!!

Dolabımdan üzerime hafif şeyler geçirdikten sonra yüzümü yıkayıp,saçımı topuz yaptıktan sonra oturma odasına doğru yürümeye başladım.

Kapıya uzanacakken kalabalık sesler işitmeye başladım ,bu da neydi?

Kulağımı kapıya dayayıp dinlemeye başladım .......evet ......ne diyor.....

"Anlıyorum efendim sizinde göreviniz bu ama bize biraz daha vakit veremez misiniz? lütfen Kocam Fırat vefat ettikten sonra kendimizi daha toparlayamadık ,biraz daha fırsat verin bize en kısa zamanda ödeyeceğiz ."

"Ben onu bunu anlamam ,bana ne kocanız vefat ettiyse, siz vefat etmediğinize göre ödeyebilirsiniz öyle değil mi ?"

"Evet, ama efendim ben çalışmıyordum ,daha yeni başladım biraz zaman verin aylığımı alayım lütfen."

Tam adam konuşacakken, kendimi tutamayıp içeri daldım .Herkesin gözü bana çevrildi ve bana bakmaya başladılar (Aman bana ne onlardan, benim işim şu adamla)başladım adama ağzıma ne gelirse söylemeye.

"Sen bana baksana, ya senin hiç insafın yok mu be adam, kadın sana ne diyor aylığımı alınca ödeyeceğiz diyor, ölür müsün sanki biraz beklesen insafsız."

"Ben nasıl bir aileyle uğraşıyorum ya ,şu hadsizlere bak kızı da annesi gibi laftan anlamaz, size paramı verin dediysem vereceksiniz yoksa sizi polise veririm ona göre."

"Biz miyiz ya laftan anlamaz ,sana paranı vereceğiz sabret diyoruz ,sen hala konuşuyorsun yaşlı bunamış adam!!!"

"Terbiyesiz! şuna bak ,paramı istiyorum beni duydunuz o kadar."

"Ben miyim terbiyesiz be, ulan ben senin var ya!!.........."

Ve ben adamın üstüne atlayarak ,adamın her yerini ısırmaya başladım.

Ne ısırmak mı ?ben ne yapıyordum? o kadar sinirlenmiştim ki, gerçekten aklıma daha iyi bir fikir gelmedi. Direk içimden ısırmak geldi .Her neyse ısırmak da can yakar öyle değil mi? ;)

"Kızım Işıl, dur ne yapıyorsun sen bırak adamı."

"Anne sen dur ya böyle hayvanlar böyle dilden anlıyor."

Ben adamı ısırmaya ve çekiştirmeye devam ederken annem de oradan beni uyarmaya devam ediyordu ama ne yazık ki ben annemi dinlemiyordum.

Sonrasını söylemeden tahmin etmek mümkün biz güzelce karakolluk oluyoruz. :D :D

Sonraki Bölümde Görüşmek Üzere .......

Eğer beğendiyseniz lütfen sessiz kalmayın belli edin bizde devamını getirelim ;)(LİKE)

Eksik veya uygun bulmadığınız yerleri benimle paylaşabilirsiniz.(YORUM)

BeN aşık OlamamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin