2. Chapter

136 5 2
                                    

Děkujo za 5 přečtení! Prosím dávejte ⭐nebo komentáře jestli mám pokračovat ;) Pěkné přečtení ✌

"Ellen! Pojď na večeři!" křičí na mně mamka zezdola. Jen odkřičím ať počká a dál se věnuji mobilu na kterém sleduji chat. Jen uslyším hrozné bouchnutí, odložím mobil a vyběhnu ze dveří. Chvíli se si co se stalo, a nakobec vidím mou sestru Alex jak leží na schodech a má nohu od krve. Kouknu se dopředu a vidím mamku jak padá....Nevím koho mm zachraňovat dřív!

Tak běžím do kuchyně, vezmu misku a naliji do ní vodu. Pak s tím pokropím mamku a nakonec se vzbudí.

"Co se stalo?" řekne mamka chraptivým hlasem a mžourá očima. Pak zaostří jak leží Alex na schodech s nohou od krve.

Nakonec mamka znova omdlí a já si řeknu, že bude lepší když bude mimo.

Pak běžím rychlostně k Alex a začnu jí ránu obvazovat a zaškrtím. Chytí se mě za ramena a já jí vedu na gauč. Zapnu jí televizi a donesu jí pití a kapesníky.

"Jsi v poho?" zeptám se udýchaně. "Je mi fajn. Jen mě kapku bolí ta noha" udělá výraz smutku ale pak se usměje.

"Fajn." řeknu, dám jí pusu na čelo a utíkám k mamce.

Párkrát jí znova pokropím a když se probudí, vše jí vysvětlím.

Bere to se smutkem ale pak když uvidí že se malá Alexys směje, běží k ní a objímá jí.
Pak se kouknou obě na mě a já se usměju.

"Díky, ....za tu nohu:)" řekne Alex a ukápne jí slza. Pošlu jí polibek vzduchem a běžím nahoru.

Vezmu mobil a sednu na postel. Sakra! 20 zpráv od NiallH.

......
N: hej odpovídej!
N: co jsi to za člověka že nejsi na fb?!

Zamračím se a začnu psát..

Já: Hej, jako sorry, ale zrovna šlo o život mý ségry!
Já: Tak to pochop! Mám i svůj život a né jen FB! Chápeš!?
N: ...
Já: Laskavě se omluv a přestaň mě otravovat.
N: mě je to hrozně líto, ehm....
Já: Nooooo?
N: nevím jak ti říct když neznám tvé jméno :-/
Já: Ellen Pecqová :-)
N: jako fakt?
Já: hmm, jo -_-
N: hej tvoje jméno je...
Já: Jen hejtuj to že se jmenuji příjmením jako "pecka" -_-
Já: No..do toho!
Já: Jsem na to zvyklá :/
N: jen jsem ti chtěl říct že máš nádherné jméno!
Já: nene :)
N: ale joo :D
Já: Ne :)
N: jo
Já: Tak okok ✌
Já: Děkuju!
N: promiň, už musím :/ ale pokecáme zas zítra ne ?? :)
Já: Kam jdeš?
N: proč?
Já: Řekni mi to!!
N: proč to chceš tak mic vědět?!
Já: Nechci aby se ti něco stalo...:((

WhatsApp Kde žijí příběhy. Začni objevovat