Cap.9-Sentimente distruse

30 2 0
                                    

Era dimineata am uitat sa-mi opresc alarma fiindca nu am uitat ca azi nu o sa mai merg la scoala. Am oprit alarma si mam pus inapoi in pat nici numi dau seama cand am adormit cand mam trezit era cineva langa mine nu prea miam dat seama cine era mam intins putin mam ridicat in fund cand am vazut cine era am ramas uimita....
-Bogdi?
-Neata pitico!
-Ce cauti tu aici?
-Cum adica ce caut aici am venit so iau pe iubita mea la scoala..
-Unde?!! Tu chiar crezi ca daca vii aici si incepi cu pitico cu iubire? Te voi ierta?
-Iubire lasama sati explic ea nu inseamna absolut nimic pentru mine e un zero barat!! Credema
-Zero!! ZEROO!!tu ai vazut cum te uitai la ea aaaa stai nu puteai fiindca erai prea ocupat cu ea!!
-Nu o iubesc pe tine te iubesc ce nu intelegi??!!!
-Lasama inpace nu te cred!!
-Offf esti asa o proasta esti la fel ca celecante jur nimeni nu ma crede!!
-Si nici no sa te creada nimeni de acum!!
-Sti ceva ramai cu ce ai vazut tu!!
-Bine!!
-Bine!!
O plecat nervos nici nimi vine sa cred ca acela era persoana de care mam indragostit. Mam trantit in pat desigur incepand sa plang destul de rau nici nu miam dat seama cum adormit is curioasa ce va urma maine sau mai bine nuu....




Imi pare rau ca am postat asa putin dar nu prea am inspiratie asa ca cei care vor sa ma ajute lasatimi un mesaj si va asigur ca va voi baga numele in poveste :)

Intamplarile unei feteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum