Se facu dimineata era weckend m-am trzit miam facut un dus rapid si am coborat sa manac, am mancat un bol cu cereale si lapte parinti mei erau la munca dino-u eram singura ah... perfect...imi suna telefonul era Bogdi
-Hei! Ce faci pitico!
-Hei! uite acum am terminat de mancat tu?
-Uite prin casa auzi Alle ai alte planuri?
-Cand?
-Acum!
-Nu pai?
-Hai pe afara!
-Pai?
-Doar pai sti sa zici? zi vii facem o plimbare!!
-Ok stai sa ma imbrac ne vedem in fata casei mele..
-Ok !ne vedem pitico
-Ok!
Ma imbracasem intr-o pereche de blugi simpli albastri cu un hanorac gri miam prins parul intr-un coc simplu miam luat tenesi si am iesit afara Bogdi ma astepta..
-Ce o durat atata?
-Ma-m imbracat greu! In gandul meu era prea cald ca sa ies afaraa!
Ne plimbasem ce , ne plimbasem prin cartier pana am ajuns in parcul cel mare ne-am asezat pe o banca si pentru un moment, se facu liniste Bogdi se uita drept in fata cu un zambet asa dragut ma-m blocat privindul nustiu era asa de frumos parca simteam ca inima era gata sa iasa din mine, imi traspirau palmele si creca mai era umpic si o luam razna la un momendat se uita la mine si imi puse mana pe fata...
-Hei Alle esti bine? Tie rau? Dece esti asa rosie la fata?
-Haa?....cee nu , nu am nimica sunt in regula aaa... Trebuie sa plec ne mai auzim....ma ridicasem plecand cat de repede puteam lasandul pe Bogdi singur nu mam mai uitat inapoi am ajuns acasa am inchis usa de la camera Bogdi ma tot suna in continu mesaje peste mesaje nu ma uitam la nici unul io ma gandeam ce sa intamplat uare il IUBESC??? Nici eu nu stiu ce simt....
CITEȘTI
Intamplarile unei fete
RomansaIntamplarile unei fete par simple dar totul se schimba cand acele intamplari devin sentimente ,ura si iertare....