Tipul nou

69 10 2
                                    

Noaptea trecuse,si dimineata isi intra in drepturi.Rasaritul era cel mai frumos moment al dimineții.In noaptea asta nu am dormit foarte bine,pentru ca am visato pe mama plangand,parca vroia sa-mi spuna ceva.

Azi trebuie sa merg la liceu,fiind luni.M-am ridicat din patul meu mare si pufos cu baldachin si m-am dus la baie.Am focut un duș racoritor,m-am spalat pe dinti.M-am machiat,nu foarte strident doar rimel,tus,creion si puțin fond de ten.M-am îmbracat intr-un tricou alb cu Adidas firma mea preferata,o pereche de blugi albastri si o pereche de adidași de la adidas.
Am coborât jos in bucatarie unde era Alexia,care făcea clatite.
Alexia este o fata frumoasa,cu un corp de zeiță nu ca eu as fi mai prejos,cu ochi albastri,parul ei este de un blond închis la varfuri are un roscat deschis.Este la fel ca si mine mai rebelă.Dar diferența dintre noi două e ca eu nu am iubit si ea are,mdea...nu imi pasa.
Intru tip til si ma duc in spatele ei să o sperii.
-Bauuu.Zic eu amuzata :))
-Aaaaaaa,tipă Alexia.Tu esti normala la cap?Vroiai sa fac infarct?

-Da......adică nu
-În fine.Vrei clatite?
-Nu,ți le las ție pe toate....
4 te rog :D
-Stiam ca nu rezisti fara faimoasele mele clatite.Cu dulceata sau nutella?
-Ambele,te rog!
-Daca mai mananci asa mult o sa te faci cat o vaca :))
-Doar din vina ta.
-Ba nu
-Ba da
-Ba nu
-Ba da
-Ba nu
-Ba da
-Ba da
-Haaa te-am prins
-Mda,bine.Hai sa plecam la liceu sa nu intarziem.
-Dar nu te schimbi?
-Ba da,vin in 10 minute.
Sincera sa fiu cred ca o sa dureze vreo ora sa se imbrace.Siii m-am inselat.Alexia coboara jos intr-o rochie neagra din dantela pana deasupra genunchilor,cu o pereche de pontofi cu platforma,tocul avea aproximativ 15 cm.
-Cum arat?
-Parca te-ai duce la produs :)))
-Sugi pula
-Hoo ca glumeam,nu te alarma asa.Arati minunat
-Mersi,si tu.
Drumul spre liceu a fost plictisitor,nici una dintre noi nu a scos vreun cuvant.In fata liceului erau numai masini scumpe Am intrat in curtea liceului unde erau grupuri de elevi,cei din echipa de fotball erau cu cate o majoreta.
Urasc majoretele,au niste fite in cur,de parca ar fi printesele nu stiu cui.
Normal ca le urăsti daca nu esti si tu una.Niciodata nu am vrut sa fiu una.20 septembrie 2013,ai dat proba,pentru ca nu ai putut face spagatu nu te-au acceptat.Eram la inceputul liceului si eram proasta,atunci eram o copila,acum sunt alta.Inca esti proasta.Nu te teme,nu te intrec.Realizezi ca te faci singura proasta nu?Sunt constiinta ta idioato,suntem una si aceeasi persoana.Mda,acum realizez
-Esti bine?Ma intreaba Alexia părând putin ingrijorata
-Da,sunt bine.Hai la gașca noastră.
Alexia nu mai spune nimic ai mergem la gasca noastra formata din:Max,Toma,Ioana,Mia,Fiona si Andrei.
-Hei lume!Ii salut eu.
-Hei Carla!Îmi raspund ei la unisol
-Ce fac cei mai tari adolescenti din liceu?Intreb eu de parca ma drogasem acum 10 secunde.
-Bine,tu?Mă imtreaba gasca
-Nu prea multe.Le raspund eu sec.
-Smith.Eu,Toma,Ioana si Mia mergem dupa scoala la cafenea,ne intrebam daca vrei sa mergi si tu?Imi spune Max
-Da,normal ca vin.
-Bun,ne vedem.Eu trebuie sa plec,ne vedem dupa ore.Pa
Spuse Fiona trista,oare ce-o fi patit.
-Pa.Raspundem toti in cor
-Trebuie sa plec si eu.Spuse Andrei cu o expresie a feței neutra
-Ce a patit toata lumea azi?Intreb eu nedumerita
-Fiona si Andrei s-au certat.Imi raspunae Mia si Ioana in cor.
-Eu ma duc copii,am mate si nu vreau sa întarzii.
-Pa Carla!Ne intalnim la cafenea la 15:00.Inteles?
-Da sa traiti!Pa.

Îmi iau ramas bun de la ei si plec spre clasa.Ajunsa in clasa,ma asez in spatele clasei fiind doua banci libere.Mă asez in banca de la perete si imi scot telefonul sa vad daca am vreun mesaj dar nu am gasit nimic.
Intra profa' in clasa,in urma e un tip nou care nu l-am mai vazut,CIUDAT cine vine la 3 saptamani distanța de vacanta?Mdea oricum tipul e brunet,ochi caprui,putin mai inalt ca mine si purta o pereche de blugi negri,un tricou alb prin care se vedea abdomenul său bine lucrat ,8 patratele.Pare un increzut deci baiat de bani gata.
-Bună ziua elevi!El este noul vostru coleg.Prezinta-te
-Bună!Ma numesc Christian Evans,am 18 ani,m-am mutat din Spania luna trecuta.Si apropo sunt singur,deci bateti va pe mine.
-Ia loc langa domnisoara Smith.
Vine increzutul si se pune langa mine.Dupa vreo 10 minute imi zice:
-Hei!Eu sunt Christian.
-Mda,stiam.Tocmai ce te-ai prezentat in fata clasei Enstein.
-Irascibilo.Cum te numesti?
-Carla Smith.
-Incantat,spuse el.
-Dacă zici.Ii zic eu fara nici macar un stres.
Ora trecu si eu numai puteam de fericire ca nu mai trebuia sa stau in preajma lui.Imi iau telefonul de pe banca si ma duc la vestiar,sper sa nu ma mai intalnesc cu el.
Te pomenesti ca nu ti-o place :)).Taci.Vrei să zici ca nu iti plac ochii aceia mari si caprui?Nu,nu asta am vrut sa zic doar ca e prea enervant,inganfat,increzut etc.
Si dintr-o data simt o mana pe umarul meu,ma intorc speriata si vad ca era doar Mia care zambea cu gura pana la urechi.
-Hei!Mai speriat asa tare de era sa iti dau un pumn.
-Scuze,nu am vrut.Dar l-a cat de concentrata erai nici nu a asteptam l-a altceva.
-De ce esti asa fericita? Ce s-a intamplat?
-Eu si Max suntem impreuna :D
-Bravo voua,sa va tina mult.
-Mersi.Vii la cantina?
-Imediat,doar sa imi pun cartile in vestiar.
Mergem si pe drum ne intalnim cu Viviana,curva scolii si cea mai populara fata din scoala.Obtine tot ce vre si se crede regina lumii,si este sefa majoretelor.Ea are parul negru,ochii albastrii,are corp frumos,dar caracter urat.Mereu se crede mai buna decat mine.
-Pe cine avem noi aici?
-Scuteste-ma,piti.
-Cum mi-ai spus?
-P.I.Ț.I=PIȚI
-Cum iti permiti?
-Mvai draga nu stiai?Acum misca din fata mea pana nu te fac una cu peretele.
-Vai tu periculoaso,nu ai tupe...
Nici nu termina propozitia si ii dau o palma peste fata.
-Auuu.Tipa ea de parca am taiato cu lama.
-Asta a fost doar o atentionare dar data viitoate o s-o incurci de tot.Inteles?
Ea da usor din cap si isi tine mana pe obrazul stang.
Noi ne continuam drumul.Am ajuns in cantina unde erau majoritatea elevilor.Ne indreptam spre masa unde era gasca noastra.Deodata Mia imi spune:
-A fost tare.
-Asta nu-i nimic pe langa ce o sa pateasca data viitoare.
-Ce e tare?A intrebat Ioana
-Carla i-a dat lu' Viviana o palma peste fata de s-a inrosit obrazul.
-Bravo Smith.Imi zice Toma
-Mersi Toma

-Ceilalti unde sunt?Intreb vazand ca Andrei si Fiona lipsesc
-S-au impacat si s-au dus sa sarbatoreasa.
-Aha.De Alexia stiti ceva?Nu am vazuto de dimineata.
-I s-a facut rau si a plecat acasa.
Usa cantinei se deschide si intra nimeni altul decat Christian
-Smith.
-Evans.
-Ce faci?Nu imi faci si mie cunostinta cu prietenii tai?
-Nu.Zic eu sec.
-Oricum o sa ma prezint singur.Hei eu sunt Christian Evans.
Fac ei cunostinta,dau mana si vorbesc.
Ma ridic de pe scaun si dau sa plec.
-Unde pleci papusa!
-Departe de tine.
-La baia fetelor?Sa stii ca nu mie rusine sa intru.
-Hahaha,ce gluma buna.
-Nu a fost o gluma.
-Pa gasca.
-Pa!spun ei la unisol
Ies grabita si ma indrept spre vestiar.Imi iau tot ce imi trebuie si incui vestiarul,cand dau sa ma intorc il vad pe Christian in fata mea.Nu imi spune nimic doar se uita in ochii mei si la buzele mele si se indreapta usor spre ele pana cand ..........

Siii m-am intors.Ce va urma o sa fie total neasteptat,nu o sa va asteptati la ceea ce va urma.In primul rand sper sa va placa iar in al doilea rand vreau sa va intreb daca sa mai continui.Daca va place votati.

Dragoste cu năbădăiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum