Kapitola #1

1.2K 24 2
                                    

Je ráno vstala jsem z postele a koukla jsem se do zradla. Viděla jsem v něm své rozcuchané tmavé vlasy a výrazně modré velké oči. Pousmála jsem se. Najednou mamka ze zdola "Kejtý ! Pojď jsem !" Vyběhla jsem jen v triku dolů a hodila na mamku zvědavý pohled, ona spustila "Mám pro tebe brigádu !" Usmála jsem se "Cože jakou?!" řekla jsem radostně. "Moje šéfová paní Williamsová hledá chůvu pro svou sedmi letou dcerunku Andrejku , co říkáš ?" dodala a já jí radostně objala. "Jasně jasně jasně ! Ráda !" vyjukla jsem na ní a ona zase spustila "Tak se běž připravit, jdeme tam na večeři." Usmála jsem se a běžela do koupelny na horním patře a šla do vany. Když jsem vylezla vytáhla jsem ze šuplíku fén a vysušila vlasy. "Kejt za dvacet minut ať jsi dole!" zakřičela mamka dole. Vyletěla jsem z koupelny a koukla se kolik je hodin, bože já v tý koupelně byla celou věčnost ! Už jsou tři hodiny ! Šla do skříně a vzala si černou nadýchanou sukni s páskem s ostny šedé tílko s výstřihem a tmavou džínovou bundou. Vyběhla jsem dolů s pokoje a mamka už se obouvala. Rychle jsem vzala svoje černý Conversky a běžela do auta kde jsem si ještě lehce natupírovala vlasy a kukla jestli někde nemám rozmazané linky nebo řasenku. Když jsme dojely máma zaparkovala. Vystoupily jsme z auta a vyšli asi tři schody a zazvonily. Otevřela paní Williamsová " Áhooj, pojďte dál holky" řekla milým hlasem. Sundala jsem si boty a vešla do obýváku, sedla jsem na kožený bílý gauč a čekala co se bude dít. "Sandro (to je paní Williamsová) Tohle je má patnácti letá dcera Kejtý. " řekla máma a já se na obě usmála. Moc mě těší Kejtý řekla paní Williamsová a já se znova usmála. Když mamka s paní Williamsovou odešly do kuchyně znova jsem seděla na gauči a najednou přišel nějáky kluk. Celkem jsem se lekla. "Ahoj já jsem Jesse ." Řekl a krásně se u toho usmál. "Já jsem Kejtý , ahoj" řekla jsem. Vypadal krásně, měl dlouhý černý vlasy a božské modré oči, dokonale a plné rty a šlo vidět že má vypracovanou postavu. Na sobě měl černý uplý kalhoty a červeno-černou košili. Při večeři jsme se domluvili s paní W. jak to bude s brigádou a zbytek večera jsem si povídala s Jessem až do té doby než jsme odjely. Andrejka i Jesse byli super. Těšila jsem se na pondělí až je zase uvidím.
+++
Doufám že se první díl líbil. :--). Na obrázku je Kejtý.

Jenom holka na hlídaní..?Kde žijí příběhy. Začni objevovat