Konečně je pondělí ! Těšila jsem se na něj celý víkend. Když své neposedné vlasy trošku sklidním, vyčistím si zuby a zamířím ke skříni kde si vyberu co na sebe. Vzala jsem si černo bíle kalhoty se svislými pruhy, černé tričko Nirvana a na to riflovou vestičku a vyrazila jsem do školy. Jsem v prváku, studuji psychologii, myslím že mi to jde. Po škole jsem sedla na autobus a jela pro Andrejku do školy, cestou k ní domů jsme si zašly pro nějáké jídlo. Já si dala sýr v housce a Andy hranolky. Když jsme konečně došly, nikdo tam nebyl. Tak jsme si pustily televizi. Zazvonil mi mobil. "Ano?" řekla jsem "Ahoj Kejtý platí ten dnešek ?" ozvalo se. Ježiš marja to je Saša ! Slíbila jsem jí že půjdeme nakupovat ! "Ehm.. Saši promiň ale já mám brigádu a hlídám p. Williamsové holčičku." řekla jsem smutně, ale protože Saša je moje nejlepší kamarádka tak to pochopila a nezlobila se. Andy usnula na gauči, pousmála jsem se, vzala jsem jí a odnesla nahoru do pokoje přikrila jí a sešla zpátky dolů koukat na telku. Přišel Jesse " Ahoooj kejtý " řekl hlasitě a mile mě objal. "Potichu Andy spinká." Trochu jsem ho okřikla. Rošťácky se usmál. "Jsi tu celý den ?" "Jasně odejdu až když tvá máma příjde." řekla jsem. "Dneska mám volno, klidně tu budu s tebou." odpověděl docela vášnivým hlasem. Usmála jsem se a šli jsme do obýváku, sedli jsme si těsně vedle sebe, "Dal bych si něco k pití!" řekl a já se automaticky zvedla a šla do lednice pro džus. Koukal mi na zadek, citíla jsem to a vůbec mi to nevadilo, když jsem se vracela zpět dělal jako že nic a já se zasmála. Položil skleničku a koukal se mi do očí, naklonil se ke mě,chtěl mě políbit ale v tom "KEJTYYY!" ale ne Andy se probudila úplně jsem zapomněla. Vyběla jsem za ní nahoru, seděla na posteli a chtěla zapnout televizi v pokoji. "Nechceš se koukat dole ?" šeptla jsem "Chci být tady a ty běž dolů, já příjdu až skončí tenhle film, dole totiž není Disney Chanel." řekla a já se na ní usmála a šla dolů, Jesse tam furt seděl "jsi super" řekl a usmál se. Sedla jsem si k němu a on se na mě chvíli koukal potom najednou mi dal vášnivou a úžasnou pusu. Nechala jsem se a spolupracovala. Lehli jsme si na gauč ležel nade mnou a sjel mi rukou pod triko, sahal mi na břicho a výše. Sundal si triko, měl božské břicho citíla jsem jak po mě projela husina. Líbali jsme se pořád, ale v tom zaslechl jak třískly dveře, Andy jde dolů ! Rychle si sednul vedle mě a oblékl si triko. Měla hlad, udělala jsem na večeři špagety a všichni se najedli. Šly jsme s Andy do koupelny a čistila si zuby, pak se převlékla do pyžamka a ona si poslušně lehla do postele. Dala jsem jí pusinku na čelo a odešla dolů. V tom přišla paní W., byla spokojená že je všechno v pořádku a že když už je půl 9 Andy je v postýlce a usníná. "Děkuji Kejtý , určitě se na tebe budem těšit zítra." řekla s úsměvem a já odešla. V autobuse mi napsal Jesse, že to co jsme začali musíme dokončit. Když jsem byla doma, hodila jsem si sprchu a s telefonem v ruce jsem taky šla do postele.
Tak nový díl :--).
Na obrázku je Andy :--).