the story of two young caoitol 2

9 1 0
                                    

-Sely oh.. Eu am crezut ca ma placi ... Edward da Sely te plac dar uite ti-am zis ca mama mea a decedat trebuie doar sa asteptam putin ..... -Sely bine am sa astept sely a ajuns acasa ... Era ceasul 7 seara ea se intreba cum a trecut asa timp ajumse acasa .Mama ei o striga de sus mama-Sely!!! Da mama spune sely ce sa intamplat mama spune moe rau puiul meu nu pot sa respir .Sely îi cazu o lacrima fata stiia ca mama ei a vea probleme la inima de mult ..... Mama- îmi aduci te rog un pahar cu apa Sely- da ia adus s paharul cu apa Mama - te iubesc copila mea te rog daca voi muri sa ai tu grija de casa asta sa îti gasesti baiatul potrivit pentru tine ....pa Sely... Fata suna salvarea . A doua zi fata nu a mai fost la scoala a stat cu mama ei la spital .. . si dupa putin timp vine si Edward Sely ramasese surprinsa edward-Sely ce sa întamplat cu mama ta ? Sely- ia fost rau noaptea trecuta dar tu de ce ai venit aici? Edward- am auzit de la prietena ta de mama ta . mama lui Sely îl vede pe edward mama -tu..esti baiatul potrivit pentru fata mea .edward- am sa am eu grija de ea nu va faceti griji. sely- mama .... Nu vreau sa te pierd tu esti sufletul meu . Sely incepe sa planga langa mama ei mam- sa ai grija in viata puiul meu vei întalni multe opstacole ai grija te iubesc... Dupa 2 luni Sely si edward se jucau in pat ca doi porumbei Sely-te iubesc edward. Edward- si eu iubita mea ... Dupa ceva timp dupa ce veni edward de la liceu îi spune lui. Sely edward- iubita mea frumoasa trebuie sa îti spun ceva ....îmi este foarte greu s-ati zic....eu trebuie sa plec in razboi . Sely cand a auzit a spus -am sa te pierd si pe tine .... Sely cu lacrimi in ochi ia zis dute. Dar sa ai grija te rog... Si uite asa sely a ramas singura dar asta nui toatav poveste .......;)

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Oct 17, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

the story of two  youngUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum