Apa se scurgea pe parul nostru dar noi alergam să prindem avionul,trebuie să o facem!Trebuie să plecăm din acest oraș de rahat,unde trecutul va rămâne trcut și un nou viitor ne așteaptă,o nouă viață.Acum noi suntem Kate , Karoline si Katherine,surorile Evans.Noi aventuri,noi nume,noi identități.
Am reușit să trecem de checkin și am ajuns în avion. Ne-am facut comode în scaunele confortabile când o stewardeza a venit să ne intrebe dacă dorim ceva.Noi i.am raspuns in acelasi timp ca dorim o sticla cu apa,aceasta se uita la noi ciudat...Ca de fiecare data tripletele K gandesc la fel,si toate au in comportament aparte.
Zborul spre Miami a durat ceva si in acest timp toate eram cu (,) capul in nori fiind preocupate cu viitorul pe care il vom construi,impreuna!
La facultatea de medicină, mecanică si drept. Avem mare noroc că ne aflăm în același campus,ar fi fost prea dificil pentru noi să stăm separate,mereu am fost nedespărțite. Dacă te iei de una,te iei de toate.Eram cele mai respectate și populare fete din liceu,deși atenția altora nu ne prea interesa. Avem un trecut murdar pătat cu sânge,ce trebuie păstrat secret! Ne-am părăsit prietenii și familia pentru a nu fi marginalizate!Pentru a păstra secretul, vina macinându-ne pe dinăuntru...
Am iesit din avion și ne-am luat bagajele. Când să oprim un taxi o masina in care se aflau 3 tipi ne-a stropit. Am tipat la ei și i-am înjurat de toții morții dar tot ce au făcut a fost să ne arate degetul mijlociu. Ce porci! Mama avea dreptate! Băieții aduc numai probleme,mi-e așa dor de ea... Sper ca nu toti baietii din Miami sunt asa de badarani!
Cand am ajuns la campus , numai fete de bani gata cu fuste mini si tricouri de cand erau ele mici.Aaaa...Si niste fete care cred ca erau normale dupa cum se imbracau.Ne-am luat bagajele din taxi și am pornit spre secretariat. Am bătut de două ori în ușă apoi am auzit un "Intra" si duse am fost! In fata noastra era o femeie de aprox 50 de ani.
- Buna ziua !Cu ce va pot ajuta?
-Suntem fetele Evans.
- Aa...Ma bucur ca ati ajuns !
-Si noi!spunem în cor apoi ne uităm la fața directoarei care nu exprima nimic.Ne puteți da vă rog,cheiea de la camera și orarul?
- Sigur
- O sa stati in camera 99 si poftim cărțile și orarul.
-Mulțumim
Când să ieșim din birou,aceiași gașca de băieți a intrat pe ușă, ne-au făcut cu ochiul apoi ne-am strecurat pe lângă ei. Or fi ei niște bădărani dar măcar sunt drăguți...
Cand am ajuns in camera am ramas cu gura căscată. Era o camera mare unde ne puteam desfășura activiatile in voie
Erau 4 paturi duble ceea ce e ciudat deoarece suntem numai noi în cameră. Atunci usa s-a deschis si o fata blonda si destul de frumoasa.
- Buna !! Eu sunt Maya .
-Hey...tu esti?!
- Eu sunt colega voastra de camera .
-Ohh,noi suntem Kate,Karoline si Katherine. Spun eu arătând spre fiecare în parte
-Triplete hă?
-Da,de unde știi?
-Tripletele K,sună familiar,am mai auzit de voi?
-Nu cred!spun eu hotărâtă incercand să o fac să nu-și aducă aminte nimic.
-Probabil vă confund! Bine ați venit aici! Vreți să vă arăt împrejurimile?
-Da! Ar fi super spune u entuziasmată în timp ce surorile mele nu se prea dau în vânt după asta dar accepta într-un final
....
-Aici sunt sălile de curs!spune Maya arătând spre o clădire mare și impunătoare, cea mai mare din campus. Aici este cafeneaua unde probabil o să ne petrecem majoritatea timpului!
-De ce?
-Copiii de aici nu prea obișnuiesc să iasă din inchi...adică campus.
-Ohhh,am înțeles, există vreun club pe aici?o întreabă Karoline.
-Nu, dar nu este unul prea departe.
-Minunat! Avem ce face în seara asta!
-În seara asta? Deabia am ajuns! Îi reamintesc eu.
-Și ce dacă! Vreau să mă distrez! mi-o taie ea.
-Bine! Cedez eu. Maya,vii și tu cu noi?
-Desigur! Mi-ar plăcea!
-Deci așa rămâne?
-Categoric!
-La 21 să fiți gata acum hai să mergem
CITEȘTI
Tripletele K
FanfictionTripletele,Kate,Katherine si Karoline,fug de acasa cu o saptamana inainte de terminarea scolii pentru a-si trai aventura vietii si a incepe o noua viata,fara lucruri ilegale si fara curse si arme. Acolo incep o noua viata,o noua reputatie si noi iub...