1.KAPITOLA Seznamovačka

15 0 1
                                    

Ahoj všichni vítám vás u dalšího příběhu.Abych vám pravdu řekla tehle příběh nemám moc promyšlený ale doufám že se vám to bude líbit jdeme na to.

Jmenuji se Amy je mi 17 let.Chodím na multimediální školu.Už 7 rokem žiju s mou mamkou a sestrou Becky v New Yorku. Se sestrou jsme dvojčata takže si nás často pletou,ale tak nevadí.A abych nezapomněla mám samozřejmě i taťku ale ten bydli v Česku (Praha).Jeli jsme sem kvůli mě a sestře.Umíme dobře jazyky tak jsme si řekli že bychom mohli jet sem.Mamka sem chtěla taky,tvoří choreografie do divadel a muzikálů takže se sem dost těšila. Taťka vlastni nějaké firmy v Praze takže sem s námi nemohl jet.Ségra chodi do stejné školy jako já takže spolu trávíme dost času.
Jsem docela vysoká a plnoštíhlá holka.Jsem drza a dost upřímná.
Musím vám něco říct i o mích kamarádech.
Ann je dost kamarádská a praštěná chodíme spolu na školu a bydli kousek od našeho baráku. Cristen je o něco mladší než my s Ann,ale je taky praštěná a hrozně hezky hraje na kytaru. Všechny tři chodíme na street dance tancujeme už od 5 let takže jsme dost dobrý ( jsem sobecká). A ještě bych měla napsat o Felixovi s kterým jsme se seznámili v Praze.Přišel k nám do školy když jsme byli v 8.třídě.Je se mnou v New Yorku ale šel na taneční konzervatoř kde tancuje současný tanec . Takže se navzájem učíme:D.Je to jeden z mnoha kluků kterým můžete věřit a navíc je moc hezkej. A ještě nesmím zapomenout na Willa je to hrozně super člověk seznámili jsme se přes Felixe .Will chodi s Felixem na konverzator, Takže tvoříme takovou super partičku.Chodime spolu všude a řekla bych že je to moje druhá rodina:)

Tenhle dil bych timto ukončilo.Tenhle dil byl nic moc.Chtěla jsem vás jen seznámit se mnou a mim okolim o kterém se budu zmiňovat hodně často. Děkuju za přečtení ahoj.:)

New life:)Kde žijí příběhy. Začni objevovat