Utekl měsíc školy a bylo to úžasné.Jsem hrozně ráda že mě baví něco jako je focení. U focení si odpočinu a zároveň dělám i svou práci která mě baví.Máme za sebou první měsíc a strašně rychle to uteklo.Za ten měsíc jsem se seznámila s lidma s prváku a začala jsem opět chodit na street.Do te taneční skupiny chodím 8- mym rokem což je neuvěřitelne.Začla jsem chodit hned když jsme sem přijeli. V Praze jsem tancovala také a ty lidi mi vážně chybi.Nez jsme se sem přestěhovali moje sestra dostala cukrovku. Nás let se tedy o rok posunul.Segra byla v nemocnici v Praze a az se to zlepsilo mohli jsme odletět sem.
• zachvilku ti začíná trénink • řvala na me segea
°no jo prosímte už jdu jenom si do tašky hodim boty°Začátek tréninku
Dorazila jsem o 5 minutek pozdějš.Ale opravdu jsem nestíhala, ne že bych se ulivala to ne!.(myslim to vázne)
Na začátku tréninku si dáváme kroky které by jsme meli umět potom rozcvička a sestava nebo jam.(jam= udělá se kroužek a v nem tanci jeden člověk a ostatní tleskaj a křicej a tak no)
My dělali sestavu protoze musíme mit do konce ledna hotovou choreografii.Skoncil trénink a Já a Jack jsme se domluvili ze půjdem na kafco. Osprchovali jsme se ja si do vlasů nastrikala suchý šampon a vysla jsem před barák. Jack už tam čekal.
• půjdeme si někam sednou?•rekl Jack
○ můžem ale do 12 musím byt doma jinak nevstanu!○
• Dobře tak pojd tady odsuh je nějaký sushi•Kolem pul 12 jsem dorazila domu. Nic jinýho jsem nezmohla než jen otevřít dveře a lehnout si do postele!
Doufám že se vám další dil líbil. Přijde mi to takový o ničem musím něco vymyslet.Cuuus :))