(2.)

282 24 2
                                    

,,Takže v kolik na zastávce?" Znovu se napiju kávy.

,, Barry se Sam přijedou okolo čtvrtý pátý, takže tak v půl šestý...?" Také se napije a při tom se ohlédně za nově příchozími do kavárny, jelokož nade dveřmi je zvoneček a Effie je vždy dost paranoidní, tak musí vše kontrolovat na vlastní oči, jestli třeba nevešel nějaký killer.

,, Fajn. Nechceš to tentokrát taky-"

,,Žádný ježdění zkoušet nebudu, Paula." Zavrčí s přivřenýma očima. ,,Poslední pokus mám ještě pořád na noze." Zvedne a hodí mi pravou nohu skoro až pod nos. Na ní se pod kolenem producíruje krásná nová jizva. ,,Doufej, že alespoň trochu zmizí, jinak si mě nepřej, Paulo."

Zasměju se. ,,Tak dohodnuto." Napiju se. ,,Tak co dnešní matika? Zase jsi svlíkala učitele pohledem?" Usměju se.

,,Nechej toho, Paulo!" Vyjekne. Pak zrudne, když si uvědomí, že to prostě pravda je a nezastíní to.

---

17:42. Vždycky všude kde můžu přijdu pozdě.

Naštěstí jsem z domu mohla v klidu jet na skateu, takže jsem přijela jen s menším zpožděním. teda, menším než obvykle.

,,Tady jsi!" Hudruje jen na oko naštvaně Effie (už si na mé příchody po dohodnutém čase zvykla, takže automaticky taky chodí pozdě, teda, když jde ven se mnou, jinak ne) a obejme mě.

,,Tohle je Barry a tohle Sam." Ukáže nejdříve na moderně oblečenou dívku s hnědými vlasy. Vysoká černá sukně a do ní zakasané bílé triko působilo velmi elegantně, a takové menší plátěnky k tomu jen přidali vzhledově na osobitém stylu dívky.

Druhá blond dívka byla menší než Barry, měla takové ty stylové brýle s tustýmy černýmy obručkami. Na sobě měla leginy a na tom mikinu z Primarku, pěkně měkoučkou, huňatou a tu si u stehen nervózně mačkala čím dál níž. Usmála jsem se nad její plachostí. Ale asi měla důvod se trošičku obávat, jelikož jsem měla trochu drsný vzhled.

Na rampy musím mít vždycky drsný vzhled a oblečení, protože tam jinak nepřežijete. Kluci si vás podají, protože jste přece ta holka, co dělá, že jezdí na skateu, jenže já umím na skateu, rád na něm jezdím a tak jsem i správná drsňácká sk8 ("sk EIGHT") holka, co je ledová královna.

Roztrhané šedé džíny již dost opotřebované a příliš volné černé triko s potickem obalu alkoholického nápoje Jack Deniels, zpod kterého mi kouká krajková podprsenka, taková ta, co se hodí přesně k tomuhle typu tílek, tak přesně tohle oblečení jen dokazovalo, jak moc si jsem na skateu už jistá, že už nenosím buď chrániče nebo tlusté mikiny a tepláky abych zabránila odřeninám.

,,Jsem Paula." Představím se a díky tomu si vzpomenu, jak moc se poslední hodiny představuju. Nejdřív Ryan a teď tyhle dvě...

Barry svraští obočí, Sam ale jen nakloní hlavu na stranu a zkoumavě, a už míň bojivě, se na mě kouká zpoza světlé ofiny.

,,Píše se to P-A-U-L-A, výslovnost neřeště, pojměte si to jak chcete. Všichni už mi říkaj všelijak," mávnu nad tím rukou. ,,Takže jsem zvyklá." Usměju se, doufám že příjemně.

Sam na mě dál kouká jako na nějakého podivného tvora v ZOO ale Barry se chopí slova. ,,Koukám, že jezdíš." Míní tím to, že si neustále v rukou hraju se skatem.

,,No... jo. Od svých jedenácti, to jsem e i učila na Snowboardu ale ten mi kupodivu moc nešel." Usměju se. ,,Chtěla bys taky?" Promluvím pak se zájmem, protože na tom ráda někoho učím, je to zábava.

He's like a UnicornKde žijí příběhy. Začni objevovat