PART 5"ARGHHHHHH!!!!!!!!!!!"Mereka bertiga menjerit apabila melihat benda yang ditunjukkan oleh Ji Hyo tadi. Mereka melihat satu tulisan didinding yang tertulis"AKU MATI DALAM KEADAAN TIDAK MENGETAHUI SIAPA PEMBUNUHKU...TAPI DIA SEORANG PEREMPUAN...TOLONG AKUU" dengan tulisan darah seperti yang di tulis pads cermin di bilik Ji Hyo. Selepas tulisan itu angin kuat mula menyerbu ketiga mereka dan selepas itu mereka seolah olah dibawa ke tempat lain atau lebih tepat semasa pembunuhan Yoona berlaku.
"Kau nak apa hah? Aku tak kenal pun kau siapa buat apa kau nak kacau aku!!!"jerit Yoona kepada seorang perempuan yang tiba tiba memasuki rumahnya itu.
"AKu benci kau lah! Disebabkan kau Woo Bin break up dengan aku! KAu tau! Dia sukakan kau!!! "Balas Sica dengan nada marah dan menghunuskan pisau ke pipi gebu Yoona.
"Tapi aku tak suka dia. Bertenang lah jangan buat aku macam ni!!"ujar Yoona yang ketakutan kerana Sica sedang menoreh pipinya dan darah mengalir hingga ke baju.
"Kau suruh aku bertenang! Memang tak! Aku kena bunuh kau! Kau kena lenyap!! Aku akan bunuh kauu!,!!!"jerit Sica seperti sudah hilang kewarasannya. Yoona yang ketakutan pun terus cuba untuk melarikan diri tetapi dapat dikejar oleh Sica. Sica terus menikam perut Yoona tanpa belas kasihan dan menanam mayatnya di hutan yang berada di belakang sekolah bersama dengan pisau yabg digunakan untuk membunuh. TIada orang yang berani pergi ke hutan itu kerana terdapat beberapa murid melihat lembaga atau pun bayangan orang perempuan selepas kehilangan Yoona. Ramai yang mengata kan Yoona ialah GRO kelas atasan dan dia melarikan diri apabila dibuli okeh Woo Bin dan Jong Suk. Ada juga yang mengatakan dia melarikan diri kerana di syaki mempunyai hubungsn sulit dengan anak pengetua dan dipindah kan ke sekolah lain. Tetapi tiada seorang pun yang tau kebenaran disebalik kisah kehilangan Yoona. Sehinggalah hari ni Ji Hyo menjumpai Diary mikik Yoona dan membaca nya.Selepas mereka dibawa ketempat kejadian barulah mereka faham tetapi dalam kefahaman mereka ada kekeliruan kenapa mereka bertiga yang disuruh u tuk menyelesaikan misteri itu... Terdapat lagi tulisan yang muncul diatas dinding.
"Tolong aku cari Sica... TOlong kebumikan mayat aku dengan betul... Tolong... Bebaskan aku dari semua belenggu ini dan beritahu Woo Bin bahawa aku mencintainya juga...".
"Macam mana kita nak cari Sica ni? Muka pun tak tau..."tanya JoongKi kepada Jong Kook dan Ji Hyo.
"Jaap jap... aku ada ternampak gekang yang dipakai oleh Sica masa membunuh Yoona tu sama macam gelang miss Jess....Jangan jangan..'?"teka Ji Hyo.
"Jangan jangan miss Jess ialah Sica?? Dan cikgu Kim ialah Woo bin and las sekali Sir Lee is Jong sukk!!"teka Jong Kook pula....BERSAMBUNG~
Thanks sudi baca hehehe jangan lupa vote