Y.N: Uyarı! Ağlamak isteyen arkadaşlar peçete bulundursunlar.Yazarken ben kendim çok üzüldüm çünkü...ayrıca smut var.^^ Umarım beğenirsiniz.
.............
Sehun,Hyungunun odaya gelmesini beklerken telefondan fanların kendileri ile ilgili yaptıkları yorumlarla ve söyledikleri sevimli şeylerle mutlu olma derdindeydi ama gördüğü yorumlardan biri kalbine bıçak gibi saplandı ve içine olmadık bir acı hissiyle garip bir huzursuzluk bıraktı."Ya bir gün gruptan birileri diğer gruplarda olduğu gibi ayrılırsa ne olurdu?" Sehun böyle birşeyi düşünmek bile istemediğini hissediyordu böyle birşeyin olmasına izin vermezdi en azından çalışırdı. Luhan yavaşça kapıyı aralayıp içeri girdiğinde fazlaca düşünen bir Sehun buldu. Genç adam suratını ekşitmiş bir sekilde elindeki telefon ekranına odaklanmıştı. Luhan minik ellerini Sehun'un omuzlarına koydu ve onu yavaşça kendine çevirdi. Sehun ilk başta şaşırmıştı ama Luhan'ı görünce şaşkınlığı hızla yok oldu karşısındaki minik bedeni kollarına aldı ve sıkıca sardı."Canını sıkan bir şey mi var Hun? Az önce suratını ekşitmiş telefon ekranına öylece bakıyordun da." Sehun içinden geçenleri ne kadar söylemek istesede şu an sadece hyungunu kollarına almak ve onu hissetmek istiyordu. "Bir şey yok hyung sadece gıcık bir yorum gördüm ve sensiz yoruldum." Luhan sessizce durduğu bir sürenin ardından konusmak icin ağzını açtıysada Sehun'un onu yatağa bırakmasıyla vaz geçti. "Hyung ben..." Luhan kafasını sallayıp birşeyler beklediğini gösterdiğinde Sehun genç adamın üstündeki beyaz t-shirtten ve altındaki siyah pantolondan hızla kurtuldu. Kendini de soymayı ihmal etmedi bu sırada Luhan da ona yardım ediyordu. Ikiside sadece boxerla kaldıklarında birbirlerini aşkla süzdüler... Sehun,altındaki minik bedenin her noktasını elleriyle yavaş yavaş okşadı. Her noktasını her seferinde teker teker ezberliyordu... Onu bir an bile unutmak,kaybetmek,dokunamamak hissedememek istemiyordu. Boxerlari yavaşça çıkarırken gözlerini Luhan'a sabitledi. Sevgi ile bakan gözlere... "Sehun...iyi misin?" Sehun o an gözlerinin dolduğunu fark etti korkuyordu Luhan'ı kaybetmekten korkuyordu hemde herseyden cok. "İyiyim sadece bir şey geldi aklıma..." Sehun yavaşça Luhan'ın kolları tarafından sarılıp minik bedene doğru çekildi ve Luhan pembe dudaklarını Sehun'un gözlerinin üstüne konumlandırdı ve minik öpücükler kondurdu. "Ağlama lütfen bak ben burdayım...her zaman da burda olacağım." Genç adam minik bedeni kendine doğru bastırırken sözlerini aklına kazıdı."O hep burada olacak..." Sehun Luhan'ı yavaşça bırakırken poposunu kendine çevirmişti. Pembe minik delik öylece önünde duruyordu parmaklarını kullanmak yerine dilini kullanmayı seçti ve Luhan'a kalçalarını kaldırması için bacaklarından tutup yardım etti. Dudaklarını minik deliğin önüne konumlandırdı ve yavaşça dilini dışarı çıkarttı. Pembe deliğe yavaşça işkence ediyordu."Ahh..Se..hun." Sehun ellerini tekrar Luhan'ın bacaklarına koydu ve oksamaya başladı. Rahatsız olmasını istemiyordu rahat olmasını istiyordu. Deliğin artık hazır olduğunu anladığında dilini delikten çekti ve Luhan'ın gözlerine tekrar odaklandı. "Sehun~" Luhan beklemek istemiyordu Sehunun da fazla beklemeye niyeti yoktu. Penisini yavaşça deliğin önüne konumlandırdı ve dikkatlice içeri itti. "Ahh..ah..ha..Se..hun~" Sehun minik bedeni hala okşuyordu rahatlatmak ve iyi hissettirmek istiyordu. "Lu..han hyung iyi..mi?" Luhan gözlerini Kızaran küçüğüne cevirdi. Dolu dolu gözleri ile tek fark ettiği tek gözleri dolu olan olmadığıydı. Sehun bir şeyler saklıyordu ve birsey yüzünden üzülüyordu ama söyleyemiyordu bunu fark etmek Luhan'ı parcalasada bu konuya girmedi."I..yi...çok iyi...peki...sen iyi hissedi..yor musun? Ahh...ha"Sehun,altındaki adamın üzerine eğildi ve dudaklarını birlestirdi pembe dudakları emdi... Diliyle minik dile hakim oldu ve öpücüğü derinlestirdi."I..yi cok iyi hyung..seni seviyorum."
Ikiside zevkin sınırına geldiklerini hissettiler. Sehun minik deligin icine menilerini boşaltırken Luhan onun eline gelmişti. Iki adam kendilerini yatağa atarken Sehun Luhan'ı kucağına çekti. Minik bedenin nefes alışverişi Sehun'a Luhan'ın uyuyakaldigini belli ettiğinde Sehun yatakta doğruldu ve oturur duruma geldi ardından Luhan'ı tekrar bacaklarına yatırdı. Saçlarını oksarken bir yandan da düşünüyordu. Hyungu onu bırakmazdı değil mi,söz bile vermişti. Genç adam rahatsızca hareket etti. Luhan'ın kulağına eğildi."Hyung beni bırakma,terk etme,uzaklara gitme olur mu? Buna dayanamam...ölürüm sensiz. Biliyor musun hyung sen olmasan buralara gelemezdim. Teşekkür ederim."
.......................................................................
Sehun bir anda yataktan fırladı ve ıslanan kıyafetlerine aldırmadan elini başına götürdü. Yine aynı rüyayla uyanmıştı,yine ağlamıştı,yine özlemişti...kalbinin parçalanmasını hissediyordu her gün...her dakika...her saniye. Kendine hakim olamadı ve sabahın ışıkları içeriyi aydınlatırken gözyaşlarını serbest bıraktı..hüngür hüngür,içi çıkana kadar hayatı boyunca ağlamadığı kadar ağladı...ve sayıkladı.
"Hyung yalvarırım geri dön...sensiz yasayamiyorum. Her an ölüyorum ben yoruldum...özledim. Hani söz vermiştin gitmeyecektin...peki şimdi nerdesin?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
One-Shots(Yaoi)
FanfictionYaoi One-shotlar paylaşacağım bu hikayemde. Aklımda olan çiftler; Reborn x Lambo Hunhan USXUK Thilbo Aokise Shizaya vb. İstediğiniz çift olursa yazmaktan çekinmeyin.