Prolog

366 22 1
                                    

Nimeni nu a publicat-o sau a declarat-o.Nimeni nu stie cu adevarat cum a inceput,dar a fost o lupta.O batalie,aproape un razboi.Intre cele mai mari sase bande din lume.Una din fiecare continent, in afara de Antartica.Aceste sase bande preluau guvernul continentului din care erau.Fiecare banda era unica in felul ei, America de Nord era The Ferocious, America de Sud era The Remorseless, Europa era The Savage, Africa era The Ruthless, Asia era The Merciless, si Australia era The Vicious.Multi nu stiau adevaratul motiv din spatele luptei,erau orbiti de minciunile pe care bandele le-au spus.Dar era un adevarat motiv pentru lupta,mai multe de fapt,dar niciunul nu era impartasit publicului.


Arabella Casper, o fata de 17 ani are o inima buna si un viitor stralucit. Ea era intotdeauna o domnisoara responsabila si grijulie.Ea are alti 5 frati,doi care sunt cei mai importanti in The Ferocious.Tatal lor era unul dintre cei mai vechi membrii,dar a murit din cauza unei bombe intr-un raid impotriva lui The Savage,incepand cea mai mare rivalitate cunoscuta de lume. In timp ce fratii ei, Seth si Elliot sunt plecati sa lupte,restul familiei Casper devine o tinta usoara.Dar,Arabella era intotdeauna cu un pas inainte ca sa isi tina familia in siguranta,dar nu indeajuns sa faca asta si pentru ea.


**********


"Te-am urmarit de ceva vreme,iubirea mea" el mi-a soptit misterios in ureche.


"De ce imi faci asta?" am chitait,primind ca raspuns un chicot mic.


"Pentru ca" a spus, mutandu-si mainile de pe perete deasupra capului meu in jos pe corpul meu,oprindu-le foarte jos pe talia mea."Pot."

Excessive(Harry  Styles) TRADUSAUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum