Capitolul 6

237 14 12
                                    

P.S: IMAGINEA REPREZINTA CASA LUI HARRY :)

~

Epuizare. Asta se pare ca e singurul lucru care imi pastreaza corpul pe scaunul albastru inconfortabil, in care am reusit cumva sa adorm pe durata zborului. Corpul meu nu era obisnuit sa stea treaz toata noaptea intr-un avion in timp ce stau langa 2 rapitori si posibili criminali. Desi toate aceste sentimente si emotii imi erau necunoscute, nimic nu se poate compara cu sentimentul de pierdere din inima mea din cauza despartirii de familia mea.


Statul in avion m-a ajutat sa ma gandesc la ce urma. Ce trebuia sa imi dau seama si cel mai important, cum sa ajung din nou acasa. Stiam ca Seth si Elliot probabil ma cautau deja, dar stiam ca pentru putin timp, pana cand ma gaseau, trebuia sa fac fata la tot ce urma sa imi iasa in cale. Gandurile mele sareau de la un subiect la altul inainte sa se opreasca la un anumit barbat care se pare ca avea un interes in a lasa niste oameni mizerabili sa ma rapeasca.


Harlan.


Ma intreb cum arata Harlan. Poate era inalt, considerand comportamentul lui dominator despre care tot mi s-a spus. Poate era scund si a pus oameni inalti sa vina sa ma ia, dar ma indoiesc ca acesti 2 giganti ar asculta de ordinile unui om scund. Poate era mai in varsta si cauta doar o fata mai tanara cu (,) care sa se laude sau ar pute fi fiul unui om mai puternic. Desi infatisarea lui ar fi un factor important pentru a-i descoperi identitatea, stiam mai bine decat  sa judec o carte dupa coperta. De exemplu Seth si Elliot.


Am crescut cu amandoi  si nu erau nici macar un pic despretuitori, dar uite-i acum ca 2 dintre cei mai puternici lideri ai unei bande. Aparenta fizica nu insemana nimic, asa ca de ce ma surprinde. Dar, dintr-un anumit motiv nu ma pot impaca cu ideea ca cineva poate sa vrea cu adevarat pentru propriul beneficiu sa desparta o alta persoana de casa ei. Poate daca ii stia pe fratii mei si de ce erau capabili mi-ar fi permis sa merg acasa. Dar astea erau niste sanse mici in care nu puteam sa risc sa cred.


Un alt lucru pe care nu il puteam intelege era, de ce ar lua cineva familia in locul inamicilor? Seth si Elliot il stiau pe Harlan sau s-au intalnit cu el in trecut? Poate tata il stia cand traia. Daca Harlan l-a ucis pe tata? Mi-am scuturat incet capul scapand de gandurile prostesti, deveneam panicata iar asta era ultimul lucru de care aveam nevoie.


Prea multe intrebari fara raspuns imi treceau prin minte. Poate unul dintre rapitori ar putea sa imi dea raspunsuri? Macar atat ar putea sa faca dupa experienta traumatizanta prin care am trecut. Mi-am intors corpul spre barbatul inalt din dreapta mea. Cand m-am uitat spre el i-am observat corpul prabusit peste scaun si sforaituri usoare ii ieseau din gura. Am oftat si m-am uitat catre omul mai scund care umbla pe telefon. El si-a ridicat privirea din telefon cand a observat ca ma holbam si s-a uitat la mine intrebator.


"Ce?" s-a rastit la mine, facand ca nervozitatea mea sa creasca.


''Doar, um, am cateva intrebari despre ...liderul tau?'' am intrebat cu speranta facandu-l sa-si dea ochii peste cap si sa-si puna telefonul in buzunar.


"De ce ar trebui sa iti spun macar  un singur lucru depre Harlan?'' a intrebat. Am pufait, daca voia sa fie nesimtit, puteam sa fiu mult mai rea.


''Ei bine, nu stiu cum sa ma comport in preajma lui. Nu ai de unde sa stii ca nu am sa merg la el si am sa tip'' am spus ranjind si ridicandu-mi spranceana.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: May 20, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Excessive(Harry  Styles) TRADUSAUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum