That Winter, The Wind Blows

72 3 2
                                    

Jo In-Seong (Frozen Flower) în rolul lui Oh Soo, un jucator de jocuri de noroc profesionist, cunoscut ca fiind cel mai bun jucător în cartierul Cheongdam.


De mic a rămas fără părinţi, mama sa abandonându-l de la o vârstă fragedă în faţa unui orfelinat. Îşi pierde într-un tragic accident prima iubire ajungând astfel să nu mai creadă în acest sentiment. Oh Soo este plin de ambiţii şi de vise de a deveni bogat. Îşi petrece zilele jucând jocuri de noroc şi mergând la băut cu femeile. Este o fire rece şi lasă numai cicatrici în inimile femeilor care greşesc să se îndrăgostească de el. Dar atunci când o întâlneşte pe Oh Young, fură locul şi identitatea fratelui mai mare al acesteia, dându-se Oh Soo şi parcă gheaţa din inima sa, se topeşte încet încet.

Song Hye-Kyo (Hwang Jin-Yi, All In, Autumn in my Heart) în rolul lui Oh Young, moştenitoarea unei mari corporaţii şi care are o existenţă singuratică datorită handicapului vizual. Ea şi-a pierdut vederea de la o vârstă fragedă iar tatăl ei a murit recent. Este o fire foarte inteligentă şi are o percepţie specială faţă de sunet şi gust. Se descurcă bine la sport şi studii, predă limba engleză persoanelor cu deficienţe de vedere şi chiar îşi extinde ariile în afaceri. Suferă de un sentiment crunt şi acela de a nu putea avea încredere în nimeni, deoarece toţi cei din jurul său o folosesc şi o mint fără resentimente.

Destinul face ca noul Oh Soo să fie căutat de nişte tipi, datorită unei datorii foarte mari pe care o avea acesta la şeful acelor tipi dar şi de poliţie. El fuge de aceştia şi este văzut şi de adevăratul frate a lui Oh Young. Cel din urmă îl strigă pe falsul Oh Soo dar când vede că acesta nu-l aude deoarece fugea mâncând pământul, o ia şi el pe urmele amicului său deoarece nu înţelege ce se întâmplă cu acesta. Dar destinul hotărăşte ca adevăratul Oh Soo să fie lovit mortal de o maşină chiar în faţa amicului său şi a surorii sale care striga disperată de pe trotuar după un taxi, deoarece fusese anunţată că starea tatălui său se înrăutăţise şi era pe moarte. Până la urma tatăl lui Oh Young moare iar ea rămâne moştenitoarea uriaşei companii. Locul fratelui său este luat de Oh Soo cel fals, cu scopul de a face rost de suma uriaşă de bani pe care o datora unor tipi foarte dubioşi. La început Oh Soo întâmpină duritatea şi reticenţa lui Oh Young, dar cu timpul aceasta începe să-l accepte...


Seriale si Filme coreene-Descriere.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum