ATENTIE !!!!!! Capitolul contine destul de multe detalii importante in legatura cu serialul...cu alte cuvinte are destul de mult SPOILER !!!!!!!
Povestea incepe cu punerea in aplicare a sentintei de condamnare la moarte, prin otravire, a Reginei Yun, mama regelui Yeonsan-Gun, de catre o garda regala aflata sub conducerea regelui. Dupa eveniment, paznicul regal Seo Cheon-Soo, care facea parte din grup, sufera un accident in drum spre casa. El este dalvat d eun personaj enigmatic care ii face o precizare ciudata referitoare la viata lui ce graviteaza in jurul a trei femei : una pe care el nu vrea sa o omoare, dar care va muri din vina lui, o alta femeie careia vrea sa-i salveze viata, dar va muri din vina lui, si o a treia care o sa-l omoare, dar va salva multe vieti.
In bucataria regala, ucenica Park este martora la o conspiratie a Doamnei Choi impotriva Regiei Mama si pentru a i se inchide definitiv gura este acuzata pe nedrept ca a intretinut relatii nepotrivite cu un ofiter din palat si este obligata sa bea otrava.
Dar Park Myeong-Yi este salvata de Doamna Ha, cea mai buna prietena a ei din palat, care ii administreaza un antidot.
Mai tarziu ea va fi salvata, din intamplare de catre Seo Cheon-Soo care demisionase din functia de la palat. Cei doi se casatoresc si traiesc in secret intr-un sat, ca oameni dintr-o clasa inferioara. Acolo se naste fica lor Seo Jang-Geum.
Dupa instalarea pe tron a regelui Yeonsan-Gun acesta dispune in anul 1504 cercetarea circumstantelor in care a fost condamnata si ucisa mama lui, regina Yun, si stabilirea vinovatilor.
Ca urmare, Seo Cheon-Soo si familia lui sunt descoperiti, in mare parte din vina lui Jang-Geum, care spusese ca familia sa nu a fost din clasa inferioara si ca tatal sau a fost ofiter militar la palat. Aceasta conduce la arestarea lui Seo si la destramarea familiei lui.
Jang-Geum si mama ei scapa, dar aceasta din urma este ranita mortal. Inainte sa moara, ea ii spune lui Jang-Geum ultima ei dorinta.
Jang-Geum reuseste sa intre la palat.
Ajunsa in palat Jang-Geum ajunge sa fie ucenica Doamnei Han, cea mai buna prietena a mamei sale (acest lucru il descopera mult mai tarziu).
In Bucataria Regala tanara trece prin multe incercari grele fiind invidiata pentru ca este mai inteligenta si mai talentata decat alte ucenice.
Cum mult efort si multa munca grea Jag-Geum o ajuta pe Doamna Han sa ajunga Prima Doamna la Bucataria Regala, dar ajung sa fie acuzate de tradare si exilate pe insula Jeju.
Doamna Han moare pe drum, iar Jang-Geum intalneste pe insula o infirmiera pe care o roaga sa o invete medicina pentru a se putea intoarce la palat.
Ani mai tarziu Jang-Geum reuseste sa intre din nou in palat ca si infirmiera, unde trebuie sa faca fata la comploturile familiei Choi.
Datorita efortului, muncii, inteligentei si inimii sale bune, dar si datorita ajutorului ofiterului Min in special si a altor persoane dragi Jeang-Geum reuseste sa faca fata la toate incercarile.
Daca vreti sa aflati mai multe despre povestea femeii care a reusit sa ajunga medicul persoal al regelui va recomand cu mare drag serialul.
Acesta este un serial drag mie, deoarece este primul serial coreean pe care l-am vazut si care m-a facut sa ador acest gen de seriale.
P.S. Stiu ca postez din an in Paste, dar chiar stau ingrozitor de prost cu timpul....SI imi pare sincer rau....
CITEȘTI
Seriale si Filme coreene-Descriere.
RandomEu, inainte sa ma uit la un serial sau film caut o mica descriere, ca sa vad daca se merita sau nu sa-l vad. De multe ori insa nu gasesc descrierea sau pierd mult timp cautand-o, asa ca am creat aceasta care pentru fanii serialelor coreene care caut...