Rejsen til LA

28 1 0
                                    

Thomas synsvinkel

Jeg vågner af at min hund Valter, hopper op i min seng. "Ad stop Valter" råber jeg. Så nu er det den Store dag. Jeg går ned af trappen. Huset er tomt, kun mim seng og min fars er i huset. Min far rejste i går. Mit forhold er ikke så godt til min far, men det påvirker mig ikke. Jeg havde allerede sagt farvel til mine venner og kæreste, jeg savnede dem men ikke hende, min kæreste. Hum var snobbet, forkælet, og populær. Det er utroligt hvad man ikke gør for at være populær og at passe ind. Jeg skulle være i lufthavnen kl. 10(morgen) og klokken var halv otte. Jeg gik ud på badeværelset og tog et hurtigt bad og tog en sort T-shirt og et par Adidas bukser. Og min rygsæk på ryggen. Jeg tog mine sorte Nike sko på og et par hvide ankelsokker. Jeg tog en smule voks i håret og ellers var jeg ude af døren.

Lang tid senere(i lufthavnen i LA)

Der var mega varmt det var ved at blive aften. Jeg ventede på at min far skulle hente mig.

1 time senere
Min far er stadig ikke kommet.
Jeg har siddet her i en time og jeg er sur. Da jeg pludselig høre en pige stemme bag mig "Hej, har du brug for hjælp?" Jeg vendte mig om og så den pæneste pige nogensinde. Hun havde det pæneste lange brune hår og hendes outfit var bare i orden.  Jeg svarede tilbage " ja tak, hvor ligger den nærmeste busstation?" Hun  kiggede på mig med et smil og sagde "det kommer an på hvor du skal hen" jeg smilede. Og svarede " øhm noget der hedder longway?" Hun var hurtig til at sige at hun kunne sætte mig af på vejen. Hun arbejdede åbenbart i en eller anden makeup butik. Map eller Mac. Noget i den stil.

Er HUN den rigtige?Where stories live. Discover now