Jeg stirre på indgangen til et nyt liv,
Det var ikke fordi jeg er bange eller nervøs, eller måske lidt nervøs. Men en normal skole er ikke det sammen som privat undervisning derhjemme.. Min moster har fortalt mig at jeg bare skal være mig selv, og være imødekommende. Jeg ser unge inde i skolen, snakke og grine. Jeg husker de ord min søster altid fortalte mig " don't think about what others says, you have to trust yourself and take a chance " Jeg har været på her i England hele mit liv, så jeg er sikker på det nok skal gå, men bare at være i blandt andre folk i mange timer bliver spændende. " You Can do it! Walk in with style" sagde jeg til mig Selv, jeg åbnede de tunge døre og gik ind, jeg smilede stolt til mig selv. Og fandt hurtigt kontoret, jeg gik ind og satte mig ned i sofaen. En dame kom hen til mig " What Can i do for you?" Spurgte hun og smilede, jeg stillede mig op " Well, I'm the new student I'm Haley " sagde jeg og gengældte hendes smil. Hun nikkede og gik hen til hendes computer igen, hun tog et papir fra hendes disk og gik hen til mig igen og gav mig det i hånden. " this is your schedule, so you can see when you have lunch and class, and were everything is of course" sagde hun og og gik tilbage og tog høre telefoner på igen. Jeg gik ud af kontoret og kiggede på mit skema, og gik ned af den lange gang og prøvede at finde historie lokalet.~•~•~•~•~•~•~
" You look like a lost puppy, do you need help?" Spurgte en dreng som lænede sig op af sit skab og bed sig i læben, måske var han på min alder eller lidt yngre. Jeg kom til virkeligheden igen og smilede taknemligt " yes, do you know where the history class is? " spurgte jeg og viste ham mit skema. Han nikkede og smilede " yes I do! So where are you from? I haven't seen you here before?"
Sagde han i mens vi gik ned nogen trapper. " Home schooling, my aunt has been my teacher " svarede jeg, han nikkede og stoppede ude for et lokale hvor der stod "History " jeg smilede " thank you! You're my hero" sagde jeg og gik ind. " you're welcome, but I didn't get your name?" Jeg vendte mig om smilede " I'm Haley" sagde jeg tog hånden høfligt frem, han tog den og sagde " Hey Haley.. I'm Harry" han rystede min hånd og sagde " see you at lunch " jeg nikkede og gik ind i klassen, læren kom ind og bød mig velkommen og sådan noget " Haley, can you please tell something about you?" Spurgte læren som hedder Hr Theerdy. Jeg nikkede og stillede mig op, " Well I'm Haley and I live with my aunt and I've been home schooling all my life.. And I'm 18 years old, and that's it " sagde jeg og satte mig ned igen. Timen begyndte og jeg lyttede bare efter som om det var min moster som fortalte mig om det. Selvom historie aldrig har været mit yndlings fag er det stadig okay. Nu vil jeg bare gerne have frikvarter, jeg kigger hurtigt på min mobil og ser klokken.. Den er 10.30 så om en time er der frikvarter! Men heldigvis har jeg frikvarter i 30 minutter.~•~•~•~•~•~•~•~
Klokken ringer ud og jeg pakker mit notes hæfte væk og min grund bog. Vi skulle skrive noter efter hvad Hr. Theerdy sagde, jeg tog min taske over skulderen og gik ind i kantinen og ledte efter Harry. " Hey puppy! " sagde krøl toppen Harry, " Hey, You know my name is Haley NOT Puppy" grinede jeg, han nikkede og vinkede mig hen til det bord han sad ved. Jeg satte mig ned og tog et æble frem for min taske, " So.. How was history? " spurgte han. " It was Okaaay, not the same as I'm used to. But okay" sagde jeg og tog en bid af æblet, han nikkede han startede " I don't like-" han blev afbrudt af to andre drenge " Mate! We've been waiting for you for 10 minutes! What is taking so long?" Sagde en brun håret dreng som kom hen til os sammen med en lyshåret dreng. " Liam i told you! I'm eating lunch with puppy!" Sagde Harry og kiggede stadig på mig. Jeg grinede og kiggede op på Ham der 'Liam' han havde brunt hår brune øjne havde sorte skinny jeans og en normal hvis trøje og en brun jakke. " But Louis is asking for you" sagde den lyshåret og rullede med øjnene, Harry sukkede og vente sig om og kiggede på den lyshåret også Liam.
" But Them Tell Louis that i'm busy! Haley is new and i'm her only friend right now " sagde Han irreterede og gav dem begge et strengt blik. Liam kiggede sig rundt omkring og så et pige bord og smilede, han gik hen til bordet og hviskede en pige noget i øret. Pigen nikkede og gik sammen med Liam over til vores bord hvor hun satte sig ned og smilede til mig. " look She's Not alone anymore! Kate will be her friend and keep her company " sagde han og kiggede igen på Harry. Jeg kiggede op på Harry, " It's okay Harry, you can go and talk to your friend, I'd be fine " smilede jeg. Han nikkede men var stadig usikker om han skulle gå, " come on mate! Louis is waiting " sagde den lyshåret. " Shut up Niall " sagde Harry og gik med Liam og Niall bag sig, jeg vendte mig om til Pigen. " Hello, i'm Haley" sagde jeg og tog hånden frem, hun smilede tilbage og tog min hånd " i'm Kate" sagde hun tilbage, " so you're saying you need friends?" Spurgte hun.
Jeg grinede " yeah, but I'm not in a rush " hun nikkede og vendte sig rundt og blinkede til det pige bord hun sad ved før. Også rejste alle pigerne fra bordet og satte sig ved os, " we girls need to stick together " sagde en af pigerne.. Jeg nikkede, " okay, but Can someone please tell me about this Louis?" Sagde jeg, Kate kiggede rundt på Pigerne nervøst. " The only thing you need to know is that you need to keep away from him.." Sagde en anden pige, jeg nikkede.. Hvorfor skal jeg dog holde mig væk fra ham? Også hvorfor var det så vigtigt for Liam og Niall at Louis fik snakket med Harry?
Åh nej.. Jeg er nysgerrig det ender ikke godt. " And why's that?" Spurgte jeg,
" he's dangerous Haley" sagde Kate.~•~•~•~•~•~•~
( Så hvad syntes i om det 1 kapitel? Jeg har savnet at skrive bøger! Og jeg sætter meget pris på jeres meninger! ~ all the love Miller)
YOU ARE READING
BEFORE LOVE, THERE WAS WAR
Fanfiction" When i first saw you from across the room, I could tell that you were curious ( Oh Yeah) Girl I hope you sure what you're looking for 'Cause I'm not good at making promises" Pigerne snakker om en dreng, Louis Tomlinson. De har fortalt mig jeg sk...