Sassy and cold as ice

62 2 1
                                    

~ MIDT OM NATTEN ~

Jeg høre noget blive kastet på mit vindue, jeg vågner op og ser det et helt mørkt udenfor. " what the hell?" Siger jeg frustreret og pakker mig ind i min dyne igen, lyden kommer igen. Jeg kigger på min mobil, 02.45 , jeg klør mig i øjne og rejser mig op fra min ellers dejlig varme seng, og trækker mit gardin fra og åbnet mit vindue. Jeg kigger ud af vinduet, " Haley!" Er der en der kalder, jeg kigger ned. " Are you kidding me? What are you doing here Harry!" Svarede jeg, da jeg så at Harry stod udenfor i min have. " I need to talk to you" sagde råbte han, jeg tyssede på ham, det sidste jeg vil have er at min moster vågner og ser en dreng så sent i min have.. " my aunt is sleeping for god sake Harry! " han grinede, " it's late Harry, and how did you know where I live?!" Sagde jeg og gav ham Dræberblikket, han pegede bagud og sagde så " Louis is Living a few blocks away, he saw you get home" han kløede sig i sit lange hår. " That's great! And now I will go to sleep " sagde jeg og skulle til at lukke vinduet men så siger Harry igen. " Nice hair" også vender han sig om og går ned af vejen. " Nice hair" mumler jeg irreterede, også lukkede jeg vinduet og trak for igen også gik jeg tilbage i seng.

~•~•~•~•~•~•~•~

Jeg vågnede af mit lorte vækkeur som larmer. Men jeg stod op og gjorde mig klar, jeg kiggede mig selv i spejlet. Jeg havde sorte Adidas bukser og en hvid t-shirt med et sort hættetrøje ud over. Mit hår er sat op i en roede knold, også har jeg lagt mascara og konciler. Jeg bruger faktisk kun konciler hvis jeg har render under øjne, som jeg for hvis jeg ikke drikker nok vand og ikke for nok søvn. Og som i ved blev jeg vækket om natten af en irriterende krøltop. Jeg tog sko og jakke på og råbte " See you later auntie, I'm going to school now, love you " også gik jeg. Selvfølge tog jeg høretelefoner i forellers ville det gå for langsomt. Men på 15 minutter var jeg på parkerings pladsen og tog jeg høretelefonerne ud og pakkede dem væk. Jeg gabte, nej hvor er jeg træt.. Jeg går ind i skolen og hen til mit skab, jeg har time om 10 minutter så jeg har lidt tid. Men jeg ligger min taske og jakke ind og tager de bøger jeg skal bruge. " Harry " hilste jeg på ham, han stod op af væggen med sin mobil, " Wow, you look...  Tired  " sagde han og lagde mobilen væk, " Hmmmmm, why do you think I'm tired? " spurgte jeg og gav ham et puf. " I thought it was important.. But It wasn't" sagde han og grinede, der var stille indtil Harry sagde " The girls says that you keep asking about Louis " jeg grinede " there is just something about him.. I don't know " sagde jeg og kiggede ned, Harry lagde armen on min skylder og gav mig et klem " come on, We Got class " også gik vi ind. Læren snakke om snakkede og jeg prøvede virkelig at koncentrér mig, men Harry blev bare ved med at snakke til mig.. (Her er samtalen )

"Pss, Haley!" Jeg vendte mig til side " Shh Harry! The teacher is looking straight at us " tyssede jeg på ham. Læren som jeg faktisk ikke ved hvad hedder kiggede strengt på os, men det stoppede ikke Harry. " I love you " sagde han men en pige stemme, hvilket er svært fordi han har en meget dyb stemme. Jeg ignorer ham og prøver at følge med i timen, men han snakke jo hele tiden. " Harry! " sagde jeg irreterede, han grinede " Haley i love you so much" sagde han igen. " Excuse me, Harry and Haley are We interrupting something?" Sagde læren,
Jeg rystede på hovede. Også forsatte hun med timen, Harry prikkede mig på skulderen også vende jeg mig om igen.
" You're beautiful, did you know that?" Spurgte han, " Harry stop! " rødmede jeg. Han grinede højt også fik vi lærens opmærksomhed " Out! Both of you" sagde hun. Vi tog vores ting og satte os ud på gangen. " was that necessary? This is my second day, and I'm already kicked out of class " grinede jeg. " you welcome " sagde han og bukkede.

~•~•~•~•~•~•~•~•~

Jeg havde fri klokken 14.30 I dag, og jeg er lige kommet hjem. Min moster er ikke hjemme, hun er i spa med hendes veninde i 3 dage, så jeg er alene hjemme. Hun har lagt 500kr til mig som er til mad for de næste 3 dage.
Jeg fik en besked fra Kate.

Kamu telah mencapai bab terakhir yang dipublikasikan.

⏰ Terakhir diperbarui: Dec 27, 2015 ⏰

Tambahkan cerita ini ke Perpustakaan untuk mendapatkan notifikasi saat ada bab baru!

BEFORE LOVE, THERE WAS WARTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang