Questions

47 2 0
                                    

Jeg grinede useriøst, men pigerne kiggede på mig som om de mente det, hvad mener de med han er farlig?
" If he's dangerous, then why is Harry friends with him?" Spurgte jeg. Kate rettede sig op og kiggede på mig " i think they've been friends since first grade, before all the bad things happen.." Sagde Kate med mumlede det sidste, jeg slog øjnene overrasket op, og samtalen virkede ligepludselig  meget spændende. " Bad things ? What do you mean?" Spurgte jeg ivrigt, " Kate! " sagde en dreng, jeg tror det er ham der Niall. Kate vendte sig om og smilede " what's up?" Sagde hun, han kiggede hen på mig og kiggede hurtigt ned igen på Kate. " Harry told me to take you to your Class " sagde Niall til mig, " Wait? Where is Harry? " spurgte jeg inden jeg rejste mig op, " he's just busy " sagde han enkelt.. Burde jeg spørger ham og det med Louis og Harry? Tænkte jeg. " Niall?" Spurgte jeg han kiggede hen på mig spørgende,
Okay jeg spørger bare ærligt, " why does people say that Louis is dangerous?"  Han grinede af mig og rettede på hans jakke, " Why told you that?" Spurgte han og stoppede op, " it doesn't matter.." Sagde jeg og vendte øjne, " Louis is just not the kind of guy you want to miss with , I think you should stay away from Us" sagde han seriøst. " You can't tell me What to do?" Sagde jeg og kiggede ned i gulvet. Han sukkede, " Just listen to the girls! And stay away " sagde han med sammenbidte tænder, " Fine!" Sagde jeg og afsluttede samtalen sådan, jeg gik ind i fysik og kemi klassen og startede timen.

~•~•~•~•~•~

Klokken ringede ud og timen sluttede. Jeg træk tasken over skulderen og sukkede, nu havde jeg et frikvarter tilbage også en time også har jeg fri.
Jeg kigger rundt omkring i gangen, ingen af pigerne eller drengene som jeg "kender" er til stede, så jeg vælger at gå udenfor. Solen skindede og det var dejligt at få lidt frisk luft til hjernen.
Jeg ser er stort træ bag om skolen som jeg sætter mig under, jeg tager mine høretelefoner frem og min mobil. Jeg høre Dollhouse med Nightcore, jeg tænker på min søster når jeg er alene.
Hun flyttede til Australien for flere år siden, vi var meget tætte som små, men efter min mor døde kunne hun ikke klare at være her i England mere.. Så hun pakkede sine ting og skred, ikke fordi jeg savner hende så meget... Jeg elsker mig moster hun er mit kæreste eje, og hun er der altid for mig. Hun er ligesom en mor for mig. Jeg kiggede op fra min mobil og så Harry stå overfor mig med et smil på læben " What?" Spurgte jeg og tog mime høretelefoner ud. " Tell me- Why are you out here by yourself?" Spurgte han, " Because i needed af break, witch didn't last long " sagde jeg kækt. Jeg kan godt mærke jeg stadig er lidt sur over det Niall sagde til mig.. Også at pigerne ikke gider at fortælle mig hvor Louis er farlig?

~•~•~•~•~•~•~

" Jesus Christ.. Why are you like that?" Spurgte Harry, " i'm just annoyed" sagde jeg og kiggede op på Harry, " and why's that? " spurgte han og tog solbriller på. " I've been here for some hours and people already keeps secrets from me.. And Niall told me that we cannot be friends " sagde jeg og grinede lidt til sidst fordi det er tåbeligt. " He told you that? Don't listen to him, he's just doing what Louis told him to " grinede han akavet. " I wish I was home right now.. " sagde jeg og rejste mig op, " and i wish that you didn't keep secrets from me " sagde jeg og gik ind igen. På vej ind til skolen kommer der 3 drenge ud.. Det er ligesom alt går i slow motion Liam, Niall og en anden går forbi mig. De ser alle kolde ud i deres ansigts udtryk men jeg kigger allermest på ham den første, jeg kigger han i øjne og han kigger tilbage han smiler kækt og går ud af døren med drengene. Kate kommer hen til mig, jeg kigger stadig på døren som de gik ud af " Who was that?" Spurgte jeg nysgerrigt. "That my friend was Louis Tomlinson" sagde hun ærligt. Jeg rømmede mig og gik ud af døren " Wait! Where are you going?!" Spurgte Kate, jeg svarede ikke. Jeg gik bag om skolen hvor det store træ som Harry og jeg sad ved er, jeg holder øje med Louis som stod og skældte Harry ud. Eller det så sådan ud, Louis havde en læder jakke på og sorte skinny jeans.      
Jeg kunne høre Louis råbe " I told you to leave her alone! She's mine!" Harry kiggede ned i jorden, og kiggede op igen. Men ikke op på Louis men direkte på mig. Han så underlig ud i ansigtet, Louis kigger hen hvor Harry også kigger og ser mig. Jeg kiggede lige ind i Louis's øjne og skyndte mig at vende mig om og løbe ind i skolen og ud på toilettet og låse.. Mit hjerte bankede hurtig i min bryst kasse, hvem snakkede de om? " i told you to Leave her, She's mine" ordne sad i mit hoved og kørte rundt. Men klokken ringede ind og jeg gik til min sidste time, som var matematik... Jeg gik til timen og fik vejledning af Kate som også skulle have det.. Tiden gik hurtigt og det næste jeg ved er jeg kommet hjem. Jeg går ind på mit værelse og smider min taske på min seng og går ud i køkkenet og ser min moster sidde der med din kaffe og avis. Jeg smilede til hende og tog et glas vand, " how was school?" Spurgte hun og smilede. Jeg drak mit vand og sagde så " interesting" jeg smilede til hende og satte mit glas i opvaskemaskinen og gik ind på mit værelse igen.. Helt udmattede af alt den drama ligger jeg mig på min seng med høretelefoner på og høre min yndlings sang med 5sos
" jet Black heart " jeg lukker øjne og ønsker at alt Dramaen snart er slut.. Det var bare første dag og jeg er allerede træt af det.. Men noget er helt sikkert. Jeg skal vide mere om Louis Tomlinson.

BEFORE LOVE, THERE WAS WARTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon