Ti s-a intamplat vreodata ca baiatul visurilor tale sa fie cel mai bogat baiat din liceu si cel mai arogant ? Eu pot sa spun ca Da ! Este inalt, brunet, are niste ochi verzi ca muschiul copacului si un zambet de milioane. Dar stiu ca niciodata nu s-ar uita la mine. Sa revenim. Ma numesc Jessica Harris si sunt in ultimul an de liceu. In momentul respectiv sunt in ultimele zile de scoala din acest semestru si aproape ca adorm in banca. La ora de literatura mereu ma ia somnul, niciodata n-am suportat literatura ! Ihh ! Cine o fi inventat-o ?
-Au ! Ma doare ! incep sa zic dupa ce prietena mea cea mai buna, Kesha, ma ciupeste zdravan de mana.
-Nu te mai vaita atat ! Aseara cand te-ai taiat in geamul acela spart de la masina nu te-ai mai vaicarit atat, imi aminteste dupa ce ma stramb la ea.
Ce este cu geamul spart ? Impreuna cu fratele meu lucrez intr-un service auto in tura aIIa dupa ce ies de la liceu. De cand si-a luat permisul auto, Kesha a innebunit ! Participa la unele curse de masini , iar dupa ce face masina praf o aduce sa i-o reparam pentru ca nu lasa pe nimeni sa se atinga de masina ei inafara de mine, fratele meu James si sora sa Emily. Daca cineva ii atinge masina fara permisiune face scandal, nu alta.
In timp ce ma certam cu Kesha pe faptul ca a adus in discutie accidentul de aseara , soneria incepu sa sune, iar ora s-a terminat.
-Hei ,diseara facem o proba la noile cauciuri ? James imi trimisese mai devreme mesaj ca totul este gata , ma intreaba in timp ce ne indreptam spre dulapuri.
-Da, dar sper sa raman in viata dupa proba, incep sa rad.
Are un fel de a conduce ! Nu inteleg cum si-a luat permisul !? Deci nu va mint, era sa calcam 2 sau 3 persoane pe trecerea de pietoni pentru ca ei ii place viteza. De aceea nu o las sa plece singura oriunde s-ar duce cu masina. Pentru siguranta ei si a celor din jur.
Tot mergand pe hol, fara sa-mi dau seama, Jeremy , baiatul de care imi place, astepta langa dulapul meu. Oare am facut ceva sau doar astepta pe cineva ?
-Harris, aici esti ! Crezi ca fratele tau are timp sa se uite si la masina mea ? Nu stiu de ce , dar scoate sunete ciudate. O fi de la motor ?
Sunt primele cuvinte pe care mi le adreseaza in acesti 4 ani de zile de cand suntem in acelasi liceu. Nu reusesc sa spun nimic , decat sa balbai un „D...ddd...da !” , dar noroc cu Kesha.
-Aaa, da sigur, voi vorbi cu James si ii voi spune, spune ea calma.
-Uite numarul meu de telefon, spune dupa care scoate un biletel din buzunarul jachetei. Crezi ca poti sa ma suni in seara asta ?
-Da, spun si iau biletelul.
-Multumesc Harris. Pa Hefner.
Acum am si numarul lui de telefon ! Doamne ! Ori face misto de mine ori chiar are probleme cu masina. Dar de ce tocmai fratele meu sa se uite la ea ? Dupa ce ca are o tona de bani, de ce vine la un micut atelier ? Hmm, ce legatura are fratele meu cu el ... Las chestia asta deoparte, bag biletul in buzunarul hanoracului si ma duc la ultima ora din aceasta zi.
Intru in clasa de chimie, fara Kesha, si ma asez langa partenerul meu de laborator, asiaticul Jason, care este un tip foarte de treaba ! De ce tocmai eu stau cu asiaticul in banca ? Am o mica pasiune pentru asiatici si mi-a placut ideea de a ma inprietenii cu unul. Spre suprinderea mea tatal sau este coreean ,iar mama sa este americana si inainte sa se nasca s-au stabilit in L.A. De aceea vorbeste foarte bine engleza si accentul sau este normal.
-Jess, ai adus detaliile pentru proiect ?
-Da ! Nu sunt asa uituca, ii spun clipind foarte repede.
-Nu mai face chestia aia ! imi spune ridicand o spranceana.
-Ah, da, asta am uitat. Scuze.
Gestul acela de a clipi foarte repede ii aduce aminte de fosta lui prietena, iubita, si ii se face dor de ea. Tin la el cum tin la James si nu imi place sa il supar sau sa il fac sa se simta prost.
-Deci, diseara ce faci ? ma intreaba incet.
-Pai Kesha vrea sa probam noile cauciucuri, asa ca roaga-te pentru mine.
-Bine, spune dupa ce rade.
Ne oprim din vorbit pentru ca doamna Peterson, profesoara de chimie, intra pe usa zgomotos anuntandu-si prezenta. Se aseaza la catedra si incepe sa strige catalogul :
-Isabelle Anderson ! prima tipa la catalog.
-Prezenta !
-Jeremy Brown ! il striga pe baiatul de mai devreme care nu stiu cum se face avem 2 sau 3 ore pe care le facem impreuna.
-Prezent !
Mai striga cateva nume pana ajunge la Jason si la mine.
-Jason Gwon si Jessica Harris !
-Prezenti, spunem in alceasi timp.
Dupa ce termina de strigat toata clasa, profesoara se indreapta spre tabla si incepe sa scire. In timpul asta Jason incepe sa spuna :
-Te-am vazut mai devreme pe hol cu Kesha si cu Jeremy. Ce voia de la voi ?
-Aaa ? Nimic, voia sa vorbesc cu James sa se uite la masina lui.
-Doar atat ?
-Da, Jason, doar atat, ii spun dupa scot limba la el.
-Daca mai faci chestia aia...
-Da stiu, ori ma musti ori sari pe mine, spun impingandu-l in umar.
Mereu mi-a placut de el. E genul de baiat glumet, istet, de gasca si impreuna cu el predam lectii de street dance unor copii in weekend. E dulce. Imi place sa-l provoc, dar cum este un baiat cuminte se abtine si doar ma avertizeaza.
-Pentru luni vreau sa imi aduceti detaliile in legatura cu proiectele pe care le-ati primit, spune si dupa se aude soneria. Ce repede s-a dus ora asta in comparatie cu altele.
Imi iau geanta, pe Jason si ies sa o caut pe Kesha.
-Hei ! Baieti, aici sunt ! imi face cu mana.
Kesha sta pe o banca cu Harry, iubitul ei, si cu inca niste prieteni de-ai lui Harry.
-Buna Harry ! ii spun politicos.
-Buna, salut Jason, ne salulta la randul sau.
-Deci mergem la atelier sau ce facem ? imi spune Kesha clipind.
-Da mergem, sa ma omori o data pentru totdeauna .
-Nu mai spune ca vei muri din cauza mea ca nu voi mai vorbi cu tine !
-Bine, bine, nu te mai ratoi asa !
-Atunci noi va lasam. Cand pleci de la atelier sa suni, bine frumoaso ? o intreaba Harry atat de dulce pe Kesha incat iti vine sa il iei in brate.
-Da . Pa baieti, spune dupa care il saruta pe Harry.