Har du prøvet at kigge rundt i et lokale, også finde ud af at den dreng/pige du kan li har kigget på dig hele tiden?? Har du prøvet at savne nogen så meget at det gør helt ondt?? Har du nogensinde været så vild med nogen at du ikke tænkte på andet end den person?? At du vil smide alt hvad du har i hænder for at se hvad de skriver til dig??
Det er sådan det er at være forelsket.. Og hvis du er forelsket i nogen, så sig det.. Hvad hvis han/hun også kan li dig. Måske er det din soulmate, så tag chancen. En forelskelse er en af de mest fantastiske, forfærdelige, vilde og voldsomme ting du kan opleve i dit liv. Det kan være smertefuldt (kærestesorger er noget af det mest smertefulde du kan opleve), men det kan også være vidunderligt at finde en du kan snakke med om alt osv. ..
Der er ingen regler, der er ikke en bestemt måde du skal opfører dig på når du er forelsket. Du kan jo ikke gøre for det. At blive forelsket er bare noget der sker om du vil havde det eller ej..
Når du er forelsket føles det som om verden bliver vendt på hovedet, og du kan ikke længere mærke jorden under dine fødder.
Og det er faktisk ikke så mærkeligt. For når du er forelsket, fremstiller hjernen det samme stof (dopamin) som den fremstiller, når du tager stoffer som kokain, amfetamin eller speed.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Elsker Dig
RomanceDe første 3-5 kapitler er om "kærlighed". De næste bliver om et opdigtet par. Skriv ideer osv til mig.