6 глава

270 31 3
                                    

Събудих се и Кам беше до мен. Леко помръднах и се събуди.
- Добро утро Али!- каза той
- Добро утро Кам!❤❤- отвърнах аз, приближих се и го целунах страстно. След това влязохме в банята и се изкъпахме и слязохме при момчетата долу. Навън беше облачно и трябваше да си стоим в хотела. Мат предложи да играем на карти. Речено сторено. Играхме цял час и ни писна. След това решихме да игрем на истина, предизвикателност или процент. Първи беше Картър. Той накара Мат да целуне едно момиче от фойето. Ние набързо слязохме и започнахме да снимаме.
- Здравейте, мои почитатели. Това е третия клип, който правим с групата на Magcon. Днес ще видим брат ми Мат, който след малко ще слезе тук и ще целуне някое момиче.
И в същия момент слезе долу и намери едно момиче момиче с кистенява коса и със кафяви очи  и започна да го заговаря. И така те се запознаха. Тя се казваше Кат и беше на 18, колкото Мат. Двамата бяха вече в една стая. Вечерта щяхме да направим парти с момичето. Поръчахме пици от Happy с отстъпка и купихме чипс и други лакомства. Пуснахме филм и музика. Борихме се с възглавници, разказвахме си вицове и смешки и танцувахме. До 4:00 седяхме и лодувахме. Накрая всички си отидоха по леглата и си легнаха. Ние бяхме последни, тъй като трябваше да помогнем на момчетата да оправим стаята. Стана 4:30 и си легнах уморена. Навън още валеше и Кам се бе сгушил в мен.

Надявам се да ви е харесала. Ако я харесате я лайкнете. Скоро ще пиша некст. Очаквам да прочете историята. Чао и приятно четене.☺☺☺☺☺☺☺☺

Magcon TourWhere stories live. Discover now