Събудих се и кам ме беше прегърнал. Помреднах леко и станах. Погледнах през щорите и навън валеше дъжд. Беше ни последния ден в Далас. Облякох си дрехите, които си бях купила от мола. Сресах се и си сложих изкуствения венец. Изведнъж Кам се помръдна и се събуди. Стана и се облече с черна тениска и с дънки. Сложи си суичера
- Ще ходим ли на закуска-попитах аз
- Да- каза той доближи се и ме целуна страсно.
Слязохме долу и ресторанта беше затворен. Трябваше да закусим навън. След това се обадих на Ели и Кат че ресторантът е затворен. Кам ми предложи да отидем до Costa coffee. Аз се съгласих. Качихме се в стаята си и се облякох с дънки и жълта тениска. Сложих си якето и шапката. Кам направи същото. Взехме си автобус и отидохме до парка, където се намираше кафенето. Влязохме и си взех едно кафе капучино, три мини мъфинчета с бял шоколад и една кифла с шоколад. Кам си взе кафе, целувки и Насладки с мармалад от ягоди. Седнахме на една маса близо до прозореца и започнахме да закусваме и да си говорим. След като закусихме решихме да се разходим в парка. Там нямаше кьорава душа. Стана 11:00 и се прибрахме. Ресторантът вече беше отворен, но имахме още един час до обяд. Решихме да се качим в стаята на момчетата. Те бяха там и играха на шише. Веднага се включихме в играта. Дойде и моят ред. Трябваше да предизвикам Хейс да свали едно момиче от хотела. Включих си тела и започнах да снимам. Хейс срам не срам си намери една " красавица". Започна да я зарибява. Кикотихме се като луди. Той се опита да я целубе но тя му заби силен шамар 😂.
Той застана на колене и я хвана за краката. Тя се опита да го ритне, но той я събори на земята. Всички във фойвто започнха да се смеят. Тя стана и ритна Хейс.
- Глупак. Педерас!- каза гневно тя и ми показа среден пръст
- Какво- каза той още по-гневно
Всички отвориха усти, включително и аз. Щом Хейс се разгневи става лошо. Имаше черен колан по карате и беше доста добър боксьор. Той я хвана за ръката и я превъртя няколко пъти. Прическата й се разрожи и роклята й се разпра. Тя се разрева а фойето гърмеше от смехове.
- Какъв смях в залата- казах аз
Стана 12:00 и трябваше да слезем на обяд. Качихме се с Кам горе. Аз се преоблякох с новите ми дрехи от мола, а Кам ме изчака. След това слязохме долу. Там бяха всички. Имаше слата с пържени крартофи и скумрия. След като се наобядвахме се качих в стаята си с Кам, за да си оправя багажа, защото утре имахме полет. След това играхме на карти и на настолни игри.
- Каво ще кажете да си направим парти за довиждане- предложи Ели
Всички бяхме съгласни. С Кат и Ели решихме да отидем до мола. Взехме храна от Mc Donawd и тръгнахме към вкъщи. Преди това минахме покрай супермаркета. Взехме чипс, сладки и други вкусотии. Прибрахме се и партито започна. Първо се бихме с възглавници. После счупихме огледалото и преждевременно се тъпчехме. Накрая започнахме да скачаме на леглата като малки деца. Беше изключително забавно и приятно като за последен ден в Далас. Стана 0:00 и всеки се прибра там откъдето е дошъл. Щом се прибрахме в стаята взех си бърз душ, настроих си алармата за утре и си легнах. Кам направи същото. Аз се сгуших в него и заспах дълбокоТова е 12 глава. Очаквайте некст. Съжелявам че има грешки. Чао и приятно четене ☺☺☺
ESTÁS LEYENDO
Magcon Tour
De TodoАляска Еспиноса е най-обикновенно момиче. Тя става гадже с Камеран Далас. След като получава SMS от непознат с нейната най-добра приятелка Елисавета отиват на турне на Magcon.