Capitolul sapte.

95 7 1
                                    

Povestit de Mia.
Si-a mutat mainile pe sanii mei si i-a strans usor facandu-ma sa scot un "au" de durere.
Lay. Te doare puiule?
Mia. Da putin.
M-a luat de talie si m-a intors pe pat. M-a sarutat pe gat si mi-a dat jos bluza ramanand doar in pantaloni.Mi-a sarutat abdomenul pana ce a ajuns la gat muscandu-ma usor. I-am dat jos tricoul si m-a uitat la abdomenul lui bine lucrat.
Lay. Iti place ce vezi iubire ?
Mia. Da. Ai patratele.
M-a sarutat pe abdomen si mi-a dat jos pantalonii si chilotii.
M-am inrosit si am incercat sa ma acopar cu cearceaful dar nu m-a lasat dandu-l jos din pat.
Mia. Nu sunt pregatita sa fac asta. Este pentru prima data.
Lay. Nu ai de ce sa iti faci griji. Am sa fiu bland cu tine iubire.
Si-a dat jos hainele si boxerii ramanand gol ca si mine. Trebuia sa recunosc ca o avea mai mare decat credeam eu. Mi-a
indepartat picioarele si s-a pozitionat la intrarea mea. A intrat incet in timp ce imi managaia fata cu mainile lui fine si mari. Cand a ajuns la capat am simtit o durere in interior.
Lay. Doare tare iubire?
Mia. Da doar tare.
A iesit din mine si a luat un servetel din cutia de pe noptiera si m-a sters de sange semn ca nu mai eram virginia si mi se rupsese himenul. A intrat din nou in mine si si-a pus mainile pe soldurile mele. A inceput sa se miste usor la inceput dar pe parcurs a inceput sa se miste mai repede. Cu fiecare miscare simteam cum imi dau drumul. Durerea s-a transformat in placere ajungand la orgasm. A iesit din mine si m-a sarutat. S-a lasat usor peste mine si si-a pus mainile pe sanii mei si ia sarutat.
Lay. Iti place pui?
Mia. Da imi place.
Lay. Vino peste mine.
M-am asezat peste el si s-a ridicat in sezut. Mi-a luat fesele intre mainile sale si a intrat in mine.
Cu fiecare miscare a lui ma tragea mai aproape de el. Mi-am pus mainile pe spatele lui si m-a sarutat pe gat muscandu-ma. Fara sa vreau am inceput sa gem de placere facandu-l sa zambeasca la gestul meu. Am incercat sa nu mai gem muscandu-ma de buza de jos.
Lay. Daca vrei sa gemi o poti face. Nu ma deranjeaza.
Mia. Dar imi este rusine.
Lay. De mine nu trebuie sa iti
fie rusine puiule.
A simtit ca isi da drumul in mine si a iesit. Ne-am inbracat si
ne-am invelit cu cearceaful.
Lay. Ai fost foarte buna pui.
Mia. Nu prea cred asta.
Lay. Te doare acolo jos?
Mia. Putin. Mai mult ma deranjeaza.
M-a luat in brate peste el si m-a sarutat. Am adormit in bratele sale unde era cald si bine.

Baiatul misteriosUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum