Capitolul opt.

86 6 2
                                    

Povestit de Mia.
M-am trezit cand am simtit ca Lay s-a ridicat din pat
Mia. Cat este ceasul?
Lay. Sapte dimineata.
Mia. Pleci ?
Lay. Da. Plec acum.
M-a pupat pe frunte si a plecat.
M-am ridicat din pat si am mers la baie. Am facut dus si m-am schimbat apoi am mers la scoala. La ultima ora am inceput sa ma simt rau si l-am sunat pe Lay sa vina sa ma ia. Am mers la el la apartament si mi-a facut un ceai.
Mi-a venit sa vomit si am mers la baie. Dupa ce am vomitat m-am spalat pe fata pentru a-mi reveni.
Lay. Ma duc sa iau un test de sarcina. Vin repede pui.
Lay a venit cu testul de sarcina si am mers la baie sa il faca. Am iesit din baie plangand. A luat testul de sarcina si s-a uitat la el.
Mia.Are doua liniute. Sunt insarcinata.
Lay. Este numai vina mea. Mi-am dat putin drumul in tine.
Mia. Este vina amandorura ca am facut dragoste aseara.
Lay. Esti prea mica sa ai un copil. Daca vrei sa faci avort nu ma impotrivesc.
Mia. Am sa pastrez copilul. Am sa termin scoala in doua luni si pot sa ma ocup de sarcina.
Mi-a pus mana pe burtica si m-a sarutat lung si tandru.
Lay. O sa am grija de tine si de copilul. Nu va las singuri.
Am mers la bucatarie si am mancat ceva apoi am mers acasa. Inainte sa intru in casa mi-a sarutat burtica. Am mers in camera si mi-am facut temele apoi am invatat.
Mia. Mama te pot intreba ceva?
-Singur scumpo.
Mia. Stii ca sunt cu Yi Xing de doua saptamani. Daca as ramane insarcinata cu el ce s-ar intampla?
-Ai face avort. Esti mica pentru a avea un copil si nu ai terminat scoala inca.
Am mers in camera si am inceput sa plang. Nu vroiam sa fac avort. Este copilul meu si al lui Lay si imi doresc acest copil.
L-am sunat pe Lay si i-am spus se discutia cu mama.
Lay. Nu mai plange ingerasule. Nu am sa o las pe mama ta sa va faca ceva tie si copilul nostru.
Mia. Imi este teama. Nu vreau sa va pierd. Va iubesc pe amandoi.
Chen. Cu cine vorbesti?
Lay. Cu Mia vorbesc.
Chen. Ce s-a intamplat?
Lay. Mia a ramas insarcinata iar mama ei vre sa faca avort.
Chen. Asta nu este bine. Este un suflet nevinovat. Nu poate scapa de el in felul acesta.
Lay. Iubire vin sa vorbesc cu mama ta.
Mia. Nu veni acum. Sa mai asteptam.
Lay. Bine. Sa ai grija de tine si de copilul nostru puiule.
Am inchis telefonul si mi-am mangaiat burtica. Eram fericita ca in mine crestea copilul meu si al lui Lay dar umi era teama. Am adormit palangand.

Baiatul misteriosUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum