Rozdział czwarty

75 4 1
                                    

KILKA KSIĘŻYCÓW PÓŹNIEJ
Kociaki zostają uczniami. Ognista Gwiazda zebrał Klan i zaczeła się ceremonia. Złote Kocię była na końcu.
-Złote Kocię... Od teraz będziesz znana jako... Złota Łapa! A twoim mentorem będzie... Ognisty Pazur!
Ceremonia się skończyła. Kociaki poszły na naukę do swoich mentorów.
-O,już jesteś... Już myślałem, że się nigdy nie dowleczesz!-Sykną mauczyciel Złotej Łapy. Złota Łapa na to smutnie opuściła głowe i uszy. Nagle z krzaków wyskoczyła Ciemna Gwiazda.
-Ciemna Gwiazda!? Czego chcesz?-Warkną głośno Ognista Gwiazda z Wielkiej Skały.
-Chcemy... Wojny!-Na te słowa cały Klan Rzeki wyłonił się z krzaków.
-Jak chcecie wojne to ją dostaniecie! Klan Gromu,atakować!-Warkną Ognista Gwiazda zeskakując z Wielkiej Skały.
-Klan Rzeki,atakować!-Sykneła Ciemna Gwiazda. Koty rzucały się na siebie, gryzły i drapały. Wszędzie było słychać syki,warki i parski. Ognista Gwiazda walczył z Czarnym Futrem-czarna kotka z niebieskimi oczami. Ognista Gwiazda rzucił się na Czarne Futro i odgryzł jej całe ucho,potem odrzucił ją tak mocno, że ta uderzyła o skałe. Czarne Futro słabo podniosła się i rzuciła się do biegu i kiedy była obok Ognistej Gwiazdy zrobiła mu w biegu rane od barku do boku, potem rzuciła się na niego od tyłu i przygniotła go łapą z wyciągniętymi pazurami. Nagle z nikąd Złota Łapa rzuciła się na Czarne Futro i wbiła pazury z jej brzuch, później odrzuciła ją robiąc jej rane na całym brzuchu i jeszcze gdy Czarne Futro leciała uderzyła o drzewo.
PO BITWIE
W Klanie Gromu zginęła Liściowa Sadzawka,która została zabita przez Ciemną Gwiazde. A w Klanie Rzeki zgineła Czarne Futro. Ognista Gwiazda zebrał Klan.
-Jak chyba wiecie Liściowa Sadzawka zgineła... Ale Sójca Łapa jest za młody, żeby zostać medykiem! Ale już wiem kto zostanie nowym medykiem... Nowym medykiem zostanie ten kto najczęściej był w jaskini medyka i napewno zna się chociaż troche... Czyli... Jej siostra Wiewiórczy Lot!
Po tej informacji Ognista Gwiazda dał znak, że koniec zebrania.

Wojownicy: Pierwsze spotkanie z złemOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz