A zuhany alatt álltam, és a lábamat nézegettem. Combombon varrás nyom virított, a térdem és a sípcsontom pedig csupa kék-zöld folt volt. A körmeimről is lekopott már a bordó színű körömlakk. Elgondolkodtam, mit látnak vonzónak ebben a testben, hiszen eléggé megviselt.
Nagyot sóhajtva elzártam a csapot, kiszálltam és megtörölköztem. Belenéztem a tükörbe. A kulccsontomnál egy heg volt. Még emlékeztem,hogy hol szereztem. Miután felvettem magamra a fehérneműmet, és kontyba fogtam a hajamat, a szobámba vonultam. Éppen akkor csörrent meg a telefonom. Conor hívott. Vagyis itt az idő. Felvettem egy fekete trikót, egy fekete gatyát, és a kedvenc bőrdzsekimet, majd belebújtam a bakancsomba. Megfogtam a sporttáskámat, és már rohantam is lefele. Conor hatalmas Range Rovere a ház előtt állt, így gyorsan beszálltam.
- Hű, szexi vagy, bébi - mondta Conor, majd megcsókolt. Kelletlenül viszonoztam, majd gyengéden eltoltam magamtól, nehogy észrevegye, hogy abszolút nem vágyok rá.
- Erre most nincs időnk, taposs bele! - szóltam rá. Conor a barátom, de sose szerettem igazán. Nem is tudom pontosan, minek vagyunk együtt. Hogy őszinte legyek, szerelmes se voltam még sohasem, belé meg pláne nem.
Utunk egy pubhoz vezetett. A hátsó bejáraton mentünk be, a többiek pedig már vártak minket. Gyorsan átöltöztem a fellépő ruhámba, majd Ashley segített megcsinálni a sminkemet. A fiúk közbe behangoltak. 10 óra előtt 5 perccel szép lassan bevonoltunk. Mi lányok hátul helyezkedtünk el. A nézőtéren már ott ült az összes faszfej maffiózó, és a kezdésre vártak. 10 órakor a fiúk belekezdtek. Csodálatos swingdallamokat játszottak, mire mi elkezdtünk táncolni, majd bevetettük magunkat a közönség közé. Ezúttal egy fiatal maffiózóbanda tagjai voltak a vendégeink, de természetesen én kaptam a legvisszataszítóbbat. Nem tudom miért, de a maffiavezérek mind rondák. Csak mivel a többi lány nem képes elintézni a nagy kutyákat, maradok én. Hülye libák, szarhoz sem értenek. Elé álltam, majd a legszexibb formámat kihozva magamból táncolni kezdtem. Először a képébe toltam a fenekemet, mire ő rácsapott. Elfolytottam egy nyögést, inkább megfordultam és az ölébe ültem. Szemei a dekoltázsomra tapadtak. Megkapaszkodtam a nyakában, és hátrahajtottam a fejemet, majd vissza, és csókolgatni kezdtem a nyakát. Körülöttem a lányok már táncra bírták a többieket, ami egyet jelentett. Következik a számban az a bizonyos hang. Emberem annyira belemerült a csókolgatásba, hogy észre sem vette, ahogy egyik kezem lecsúszott róla. Belenyúltam a csizmám szárába, kivettem a késemet és a megbeszélt hangnál szíven szúrtam vele. A lányok is így tettek. A maffiabanda egyszerre vesztette életét. Egy csöppnyi megbánás nem volt bennem. Önelégült mosollyal keltem fel a férfi öléből, majd Conorral együtt elindultam kifele, de megláttam, hogy Kira nem boldogul az övével. Csak remegő kezekkel fogta a kést, miközben az embere is lépni készült. A zsebébe nyúlt a fegyveréért. A szememet forgatva odébb löktem Kirát, majd neki hajítottam a késemet. Csak a mellkasát találtam el, nem a szívét, de így is térdre rogyott. Még párszor megszúrkáltam, aztán kivettem a kezéből a fegyvert, és szétlőttem vele a fejét. Nem szántam neki szenvedős halált, de Kira szerencsétlensége iszonyúan feldühített. A lányok addig gyorsan összeszedték a pénzüket, a fegyvereiket, na meg ha találtak valami értékes ékszert, hozták azt is. A zenész fiúk pedig már pakolták is a hullákat. Viszonylag gyorsan végeztünk. A kocsink a sofőrünkkel már ott állt a hátsó bejáratnál. Először a lányok szálltak be, majd Conor és a végére maradtam én. Ám valami eltalált. Ezt nem hiszem el. Kismilliószor eljátszottuk már ezt, és pont most kapnak el? Csak ne a rendőrség legyen. A lövés irányába néztem, de már késő volt. Aztán hirtelen elsötétült minden.
Amikor kinyitottam a szemem, egy vadidegen közeget érzékeltem. Egy idősebb, fehér köpenyes férfi állt mellettem egy fiatal sráccal.
- Hol vagyok? - kérdeztem mérgesen, miközben felpattantam az ágyról, de megszédültem, így inkább visszahuppantam.
YOU ARE READING
safety zone [5SoS]
FanfictionZara Winter. A lány, akire az egyik legnagyobb bűnszövetkezetnek fáj a foga. És miután megszerzik, nincs megállás. A Zara Winter-Ashton Irwin-Michael Clifford-Merlia Gibbs alkotta csapat messze a legjobb. Egészen egy másik, ellenséges csapat megjel...